Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ein gutt på 21 som har nå siden beghjunelsen av august og frem til i dag kjent smarte i navlen og rundt navlen. Denne smerten kommer hver ca ein til to ganger hver 14 dag og varer 2 til 3 dager og så er jeg normal og fin i det området helt til det har godt 14 dager så er det på plass i gjen. Smarten kan samelignest med at noen drar en i hårene rundt navlen og mer eller midre samme smerte som vi får ved brannsår.Jeg kan også trykke på selve navlen og kjenner smerte. Men ser ingen ting. ikke noe til iretasjon på hud eller noe ser helt normalt ut der. Men andre dager kjenner jeg ingen ting. Vet dere hva dette kan være eller kommer av?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/339956-magenavle/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Det er vanskelig å si hva dette kan være fordi magesmerter ofte kan både være diffuse og delvis gi et smertemønster rundt navlen selv om de kommer fra et annet sted i mage- og tarmsystemet. Jeg vi anbefale en undersøkelse hos din fastlege som kan kjenne på magen og dessuten ta blodprøver og avføringsprøver for å finne ut hva dette skyldes. Det er fornuftig å få en time mens du har magesmertene slik at også legen kan få kjenne hvor du har vondt. Plagene er ikke typiske for noen tarmsykdom som jeg kjenner til og vi trenger nok flere undersøkelser for å si hva dette kan være..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/339956-magenavle/#findComment-2871630
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...