Gjest liten sjekk Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 A pro pos tråden under her om X-faktor. Noen skreiv at de aldri kommer til å kjøpe cd'n den som vinner får gi ut. Jeg husker tilbake til hine hårde dager her på DOL og diskusjonen om bl.a Ali Fuentes som var med i Idol. Noen var kjempefan og proklamerte høyt og tydelig at hans cd skulle de -garantert- kjøpe når den kom ut. Men var det noen som virkelig gjorde det? Har dere kjøpt noen av de andre idoldeltagernes cd'er? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Jeg skulle kjøpe cd'n til Kim Rune fra Idol når den kom ut, men jeg venter fremdeles... ;o) 0 Siter
Gjest liten sjekk Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Jeg skulle kjøpe cd'n til Kim Rune fra Idol når den kom ut, men jeg venter fremdeles... ;o) Den er visst på vei. Vi må få rapport når den er i hus! 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Jeg skulle kjøpe cd'n til Kim Rune fra Idol når den kom ut, men jeg venter fremdeles... ;o) Ja, hva skejdde med han..han fikk jo til og med Jan Werners "legat for unge kunstnere" i fjor.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Den er visst på vei. Vi må få rapport når den er i hus! *Hehe* Bare jeg får med meg at den er kommet så må jeg vel kjøpe den sånn som jeg proklamerte det her inne den gangen. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Ja, hva skejdde med han..han fikk jo til og med Jan Werners "legat for unge kunstnere" i fjor.... Så snurten av ham på skjermen forleden dag, det var derfor jeg husket ham nå. 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Så snurten av ham på skjermen forleden dag, det var derfor jeg husket ham nå. Han er jo dyktig, uten tvil:-) Og hva skjedde med han som vant "norske talenter"? Jeg husker ikke navnet hans... Men gratulerer til Chand i kveld!! 0 Siter
Løvemamma Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Jeg skulle kjøpe cd'n til Kim Rune fra Idol når den kom ut, men jeg venter fremdeles... ;o) ''Jeg skulle kjøpe cd'n til Kim Rune fra Idol når den kom ut, men jeg venter fremdeles... ;o'' Du slipper å vente lengre, cd`n har kommet den. http://mp3.platekompaniet.no/site/web3/view.ftl?page=product&productId=3160075 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Har knapt sett en episode av X-Factor eller Idol, og langt mindre vurdert å kjøpe en CD derfra. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Nei, men cd`en til BlackSheeps har jeg kjøpt, og den spilles ofte, ungene mine digger den! 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 ''Jeg skulle kjøpe cd'n til Kim Rune fra Idol når den kom ut, men jeg venter fremdeles... ;o'' Du slipper å vente lengre, cd`n har kommet den. http://mp3.platekompaniet.no/site/web3/view.ftl?page=product&productId=3160075 Finnes den ikke i vanlig format? Bilspilleren min tar nok ikke MP3 gitt... Kan jeg laste den over på pc og formatere den om til vanlig format og så brenne? 0 Siter
Løvemamma Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Finnes den ikke i vanlig format? Bilspilleren min tar nok ikke MP3 gitt... Kan jeg laste den over på pc og formatere den om til vanlig format og så brenne? Det er dikkert mulig å gjøre slik du beskriver, men cd`n kan sikkert kjøpes i vanlig butikk der du bor også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.