Gå til innhold

Er det vanlig å vaske hendene etter å ha...


Gjest pppiiipppa

Anbefalte innlegg

Nå vasker jo ikke hunder pelsen sin på samme måte som katter. Jeg synes noen hunder er verre enn andre. Jeg hadde en gang en rottweiler, og han ble badet og børstet regelmessig, og hadde ikke seig pels.

Jeg er ikke av de som er redd for å bli slikket i fjeset av en hund:-) Da synes jeg det er mye mer irriterende at de hopper opp og skitner til klær, når man er på vei til jobb f.eks. :-( Jeg har et fast følge med en hundeeier og 2 store hunder som jeg ofte møter når jeg går til jobb. De logrer med halen på lang avstand når de ser meg, og det er jo trivelig:-) Men så vil de gjerne hoppe opp, selv om eieren sier nei, og det liker jeg ikke så godt :-)

Jeg liker heller ikke at hunder hopper opp.

Re slikking i ansiktet: Så et skikkelig ekkelt klipp på Americas Funniest Homevideos en gang: En baby lå på magen på gulvet og ble rundslikket _i_ og rundt munnen av familiens hund, mens de voksne bare lo og syntes dette var morsomt.... *usj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    10

  • Colette

    8

  • candyqueen_83

    4

  • AneM1365380603

    3

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

Jeg liker heller ikke at hunder hopper opp.

Re slikking i ansiktet: Så et skikkelig ekkelt klipp på Americas Funniest Homevideos en gang: En baby lå på magen på gulvet og ble rundslikket _i_ og rundt munnen av familiens hund, mens de voksne bare lo og syntes dette var morsomt.... *usj*

'' En baby lå på magen på gulvet og ble rundslikket _i_ og rundt munnen av familiens hund, mens de voksne bare lo og syntes dette var morsomt.... *usj*''

Fy fader så kvalmt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke at hunder hopper opp.

Re slikking i ansiktet: Så et skikkelig ekkelt klipp på Americas Funniest Homevideos en gang: En baby lå på magen på gulvet og ble rundslikket _i_ og rundt munnen av familiens hund, mens de voksne bare lo og syntes dette var morsomt.... *usj*

*urk, urk og dobbelturk* :-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke at hunder hopper opp.

Re slikking i ansiktet: Så et skikkelig ekkelt klipp på Americas Funniest Homevideos en gang: En baby lå på magen på gulvet og ble rundslikket _i_ og rundt munnen av familiens hund, mens de voksne bare lo og syntes dette var morsomt.... *usj*

Den var jo litt drøy da...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*urk, urk og dobbelturk* :-((

Skjønner ikke at ikke AFV lot være å vise den...

(De burde også emm latt være å vise en del filmer der foreldre skrememr små barn for å få "morsomme" videoer å sende inn o.l.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' En baby lå på magen på gulvet og ble rundslikket _i_ og rundt munnen av familiens hund, mens de voksne bare lo og syntes dette var morsomt.... *usj*''

Fy fader så kvalmt :(

Ja, jeg ble helt dårlig. Og mektig irritert på de dumme voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at ikke AFV lot være å vise den...

(De burde også emm latt være å vise en del filmer der foreldre skrememr små barn for å få "morsomme" videoer å sende inn o.l.)

Ja, det er helt sykt!

Jeg ble så forbanna en gang en far hadde hengt opp et "avkappa og blodig hode" i garasjen. Sønnen kan ha vært rundt 10-12 år gammel og hylte noe ekstremt når han så dette hodet. Ikke morsomt i det hele tatt :-((( Hadde det vært i Norge hadde jeg vært frista til å sende bekymringsmelding til barnevernet :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnea79

Ja, jeg vet ikke om det skyldes at hundene er møkkete, eller om det er ulik følelse for ulik type pels.

Vi hadde en hund som var mye inne eller rundt huset - ikke en slik skau-hund som rullet seg i søla sov;-) Den ble badet ofte og dessuten klippet og børstet, da det var en røytefri rase. Den var ikke klebrig eller skitten i pelsen.

Men uansett hvor mye eieren steller peslen på bikkja, vet man jo hvor _tunga_ har vært...;-)

Puddel? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker hendene når jeg skal stelle med mat eller andre sensitive oppgaver. (spebarn f.eks)

Dessuten er jo hver dag forskjellig. Noen ganger er jo våre kjæledyr skitne i pelsen. Særlig min hund som stadig er på farten ute og gjerne ruller seg i jorda i hagen. Da tar det jo en stund til pelsen tørker og skitten har falt av eller blitt børstet ren igjen.

Man bruker da virkelig sunn fornuft i hvert tilfelle .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke når jeg har kost med min egen katt. Men gjør det jo før jeg lager mat og slikt da.Men har jeg kjælt med andres dyr, spesielt hunder føler jeg behov for å få vasket meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vasker ikke hendene hvis jeg bare har klødd katten litt bak øret i forbifarten. Men hvis jeg har klappet den "ordentlig" vasker jeg alltid hendene. Katten er langhåret og man blir litt fettete på hendene av å klappe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt sykt!

Jeg ble så forbanna en gang en far hadde hengt opp et "avkappa og blodig hode" i garasjen. Sønnen kan ha vært rundt 10-12 år gammel og hylte noe ekstremt når han så dette hodet. Ikke morsomt i det hele tatt :-((( Hadde det vært i Norge hadde jeg vært frista til å sende bekymringsmelding til barnevernet :-/

Uff... har også sett en film der foreldrene vekte to ganske små barn (som delte rom) - faren hadde halloweenmaske og gikk inn på soverommet med motorsag som sto på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Om jeg klapper en katt pleier jeg å passe på at hendene mine ikke rører ved hverken noe eller noen, holder dem ut fra kroppen og passer på å få vasket dem ved første sjanse.

(Kanskje en liten tilleggopplysning er på plass - jeg er ekstremt allergisk mot katter, at jeg kan reagere om sidemannen har kattehår på seg ;))

Men egentlig pleier jeg vel å vaske hendene når jeg har vært borti dyr i det hele tatt. Hadde sikkert vært annerledes om det var mine egne dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nope, gjør ikke

Nei, ikke nødvendigvis.

Jeg gjør det hvis jeg koser dyrene skikkelig. Gnir hendene inn i pelsen dems liksom, men ikke på vanlig kos og klapp

Men vasker meg hvis jeg går rett fra dyret til mat da f.eks. Vasker jo alltid henden før mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...