Gå til innhold

God jul :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg vil gjerne ønske alle brukere av psykiatriforum en riktig god og fredelig jul.

For sammenkomster: Lytt mer enn du snakker, ta ting i beste mening, husk at de andre har sine feil som alle andre, ikke alt blir som en har tenkt seg. Uansett - det går over. Om ti dager er vi ferdige med det, og da er det heldigvis 51 uker til neste gang :-)

Husk den daglige trimmen og at vi har passert vintersolverv :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kloke ord, og god jul til deg og dine også :)

God jul til alle her! Og takk for hjelp!

Gjest hypnotika
Skrevet

En riktig god jul til deg også :-). Tusen takk for alle gode svar i året som har gått.

Skrevet

God jul NHD, og takk for alle gode svar du har gitt meg! :-)

Skrevet

Takk. Ønsker deg også en riktig god jul og takk for det gamle.

Skrevet

God jul til deg NHD :) Du har tidligere sagt at du skal besvare ca 11 innlegg i uken eller noe. Du besvarer mye mye mer enn det.

Du gir konkrete svar ut i fra den informasjonen du får eller helhetsbildet en bruker skaper over tid. Det er ikke slik som mange andre nettleger; dette bør du ta opp med legen din etc.

Du snakker rett fra levra og likevel om man noen ganger ikke er enig er det mye bedre enn jatting.

Jeg ber psykiateren min om å være rett fram og ikke være redd for å si meningen sin, uansett om det er den man kanskje ikke hadde håpet på. Noe annet ville være veldig lite konstruktivt.

Skrevet

God jul til deg og dine,og alle andre her inne ;-)

Peace and love!

Skrevet

Tusen takk og god jul til deg også!

Takk for nyttige råd og svar i løpet av året som har gått.

Caloni Makaroni
Skrevet

De rådene du kommer med ved juletider er knallbra. "Det enkle er ofte det beste!"

Takk for året som har gått, håper du holder ut med oss i mange år til! :)

Skrevet

Takk for gode råd. :) Fortsatt god jul til deg og dine + et godt nyttår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...