Gå til innhold

Dette gjør jeg ALDRI igjen!


Gjest bettaan

Anbefalte innlegg

Var til min mor i går på julekvelden. Spiste julemiddag og åpnet noen få gaver jeg hadde giddi å tatt med. Barnet mitt var hos sin far i år, og hadde en flott julaften :)

Men at jeg skulle være så dum å dra opp til min mor, min alkoholiserte mor! At jeg ikke holdt meg hjem og bare tenkte på meg selv? Så håpefull da, hver jul, men nederlaget blir like stort hvert år.

Jaja, neste år skal jeg lage en flott, den flotteste jula noen gang for meg og mitt barn.Og det skal ikke være et snev av alkohol, som resten av året når barnet er hos meg. For en slik jul er det slutt på, det kommer aldri, aldri til å skje igjen. Jeg skal aldri mer feire jul med min mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anbefaler på det varmeste

Flott at du nå endelig har kommet til den avgjørelsen.

Vær klar over, som du nå ant. har skjønt, det går veldig, veldig bra å lage egne tradisjoner og få de nydeligste julaftene bare med seg selv og sin lille familie.

Jeg var alene i mange år med mine barn og de første årene dro jeg fram og tilbake med nedlastet bil for å feire med mine. Mas, og stry, hyl og skriv fra andres unger.

Til slutt orket jeg ikke mer. Jeg begynte å feire bare de to barna mine og meg, og for noen julaftener :)

Alt var flott, fra pynt til middag, nydelig dekket bord, og glade barn. Hærlig tid med å dele ut gaver og for en ro og harnomi.

Jeg bakker deg helt i å begynne å lage jul for deg selv og lage deres egne tradisjoner. Dere er en egen familie i ditt hus vet du, om dere så er to eller ti :)

Ønsker dere en flott jul i 2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er leit at julekvelden ble slik for deg...

Det er sikkert godt å ha tatt en endelig avgjørelse om at du ikke vil utsette deg selv for dette på nytt! Kanskje du og datteren din kan lage deres egen lille julekveld når hun er tilbake igjen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...