Gjest Ny på Wellbutrin Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Hei og god jul:) Hvor lenge tok det før dere begynte å få virkning av Wellbutrin? Hvilke doser måtte dere opp i? Jeg håper at Wellbutrin skal gjøre meg mindre trøtt, men har brukt de i 4 dageer nå og ikke merket noe enda. Hvilke bivirkninger hadde dere i starten? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Hei og god jul:) ''Hvor lenge tok det før dere begynte å få virkning av Wellbutrin? Hvilke doser måtte dere opp i?'' Prøvde meg på 300mg men fikk mye indre uro. Gikk ned til 150 og det fungerer fint. Husker ikke helt når virkningen kom, men det tok ikke lang tid. ''Jeg håper at Wellbutrin skal gjøre meg mindre trøtt, men har brukt de i 4 dageer nå og ikke merket noe enda.'' Jeg var veldig oppgiret og sov lite den første perioden, men nå har mye av trettheten kommet tilbake. Tidligere kunne jeg sove flere timer mange ganger for dagen, men nå holder det med en liten blund. Jeg er nok fortsatt en del trettere enn jeg ønsker å være. ''Hvilke bivirkninger hadde dere i starten?'' Utenom uroen har jeg ikke hatt noen bivirkninger. Ellers kan jeg si at jeg har det mye bedre etter at jeg begynte på wellbutrin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.