Gjest siljekong Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Jeg har hatt ubeskyttet samleie flere ganger denne mnd. I peridoen hvor eggløsningen kan ha funnet sted. Om jeg er befruktet. Etter min syklus skulle eggløsningen ha vore ei uke siden. Jeg har i ca 3 dager vore veldig oppblåst, mye luft i tarmene, litt kvalm og en kvalm følelse i magen. Jeg har tatt en gravidtest i dag tidlig som viste negativ. Er det grun til at jeg tar en ny test igjen om 1uke eller mer?.. er det grunn til å tro jeg er gravid i det hele tatt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Ingen vits å teste ennå dersom det er bare en uke siden befruktning. Vent en uke og test da. Vanligvis må det ha gått ca. 14 dager siden befruktning før kroppen produserer så mye svangerskapshormoner at testene slår ut. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Hvis man har hatt sex, så kan man være gravid. Ta en test om en ukes tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.