Gjest kjærlighetssorg og depresjon Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 For et år siden gjorde kjæresten min gjennom 7,5 år det slutt og jeg har fortsatt ikke kommet over han. Det er ikke slik at jeg går og tenker på han hele tiden, men så fort jeg hører noe om han via andre eller jeg hører hvor godt han har kommet seg videre blir jeg helt satt ut og det forverrer depresjonen og angsten min kraftig hver gang og det tar dagesvis før jeg kommer meg litt ovenpå igjen. Jeg bebreider meg selv også kraftig for at det ble slutt da jeg belastet han mye med min angst og depresjon. Jeg har ikke klart å møte han etter bruddet heller (Vi hadde ingen barn) Jeg har omtrent ikke sett på andre menn enda og jeg sammenligner alle med han og er redd jeg aldri kommet til å falle for en annen mann igjen. Jeg er også redd for at ingen noensinne vil være sammen med meg siden jeg sliter med angst og depresjon. Hvordan skal jeg noen gang klare å komme meg over dette? Det har nå gått et år.. og jeg prøver virkelig å komme over det Kan det at jeg har depresjon/angst gjøre det enda vanskeligere for meg å komme over han? Kan det at jeg bruker Effexoor påvirke meg slik at jeg ikke klrer å bearbeide det? Hva gjør jeg? Dette begynner å bli veldig belastende for meg i tillegg til alt det andre jeg sliter med JEg er 28 år, jente og bruer 150 mg Efexor 0 Siter
Gjest a ghost in the shell Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Da var han nok en stor kjærlighet, når du ikke har kommet over han ennå. Jeg brukte rundt 2 år på å komme over min livs kjærlighet, som gjorde det slutt med meg. Først skikkelig sorg, men litt etter litt ble det lettere. Tiden leger alle sår er det jo noe som heter. 0 Siter
Gjest kjærlighetssorg og depresjon Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Da var han nok en stor kjærlighet, når du ikke har kommet over han ennå. Jeg brukte rundt 2 år på å komme over min livs kjærlighet, som gjorde det slutt med meg. Først skikkelig sorg, men litt etter litt ble det lettere. Tiden leger alle sår er det jo noe som heter. gjorde du noe spesielt for å komme over han? h slet du med angst depresjon i sammenheng med dette? Hvordan kunne du vite at du hadde kommet ordentlig over han? Noen flere tips til meg? tusen takk for svar:) 0 Siter
Gjest kjærlighetssorg og depresjon Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 I tillegg har alle vennene mine kjærester så det er få single å finne på noe med.. 0 Siter
Gjest athos Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 gjorde du noe spesielt for å komme over han? h slet du med angst depresjon i sammenheng med dette? Hvordan kunne du vite at du hadde kommet ordentlig over han? Noen flere tips til meg? tusen takk for svar:) Hva med å delta på et singeltreff? Eller er det for tidlig? Ofte kan det å møte nye mennesker i nye situasjoner være med på å lindre smerten over et tap av en kjæreste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.