Gå til innhold

Lyrica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ta dem selv om de er utgått på dato?

Og kan man ta dem etter behov,eller må man ta dem fast?

Er så anspent i kroppen for tia og har mye hodepine,kan lyrica hjelpe mot det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke de er farlige å ta selv om de er gått ut på dato. De skal egentlig tas fast. Tar dem ikke fast selv. Min erfaring er at det tar noen dager før virkning kommer. Etter en tids bruk avtar virkning.

Skrevet

Tror ikke de er farlige å ta selv om de er gått ut på dato. De skal egentlig tas fast. Tar dem ikke fast selv. Min erfaring er at det tar noen dager før virkning kommer. Etter en tids bruk avtar virkning.

Ok,takk. Fant en gammel pakke,og sliter innimellom for tia. Tok dem fast en stund-får prøve meg frem.Tenkte jeg skulle høre om jeg kunne få noe,men vil ikke ta noe fast.

Skrevet

De skal tas fast og samme dose hver dag og hjelper ikke før du har økt dosen til den du som passer for deg.

Skrevet

De skal tas fast og samme dose hver dag og hjelper ikke før du har økt dosen til den du som passer for deg.

Det var synd,før tok jeg seks for dagen men har bare litt av en eske igjen. Får vel ta mot til meg å ringe dps i morgen,bare de vil gi meg noe,har jo flyttet,orker ikke begynne på nytt på det nye stedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...