Gjest gert ert Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Leser på nettavisene er det er passasjerer i begge ender av flyruten mellom Norge - Thailand(mulig de mellomlander?) som ikke kommer seg av flekken pga kulden. Som vanlig syter og klager Ola Nordmann og en passasjer uttaler "Det var mange som frøs, og sikkert tjue minus. Selv hadde jeg bare på meg en T-skjorte, og på bussen måtte jeg hjelpe en gammel dame som besvimte". Vedkommende kommer i fra Moss - og ikke kom og fortell meg at det er t-shirt-vær i Moss om dagen... Nei, dette var gledelig nyheter for oss som er hjemme og holder hjulene i gang 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Hvorfor er du skadefro fordi folk er på ferie i jula da? Fordi du har brukt opp din ferie? Jeg skjønte ikke den jeg. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Dette er feil forum. Du burde lagt den inn på psykiatri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.