Gå til innhold

Hvor kaldt er det?


Orio

Anbefalte innlegg

Hos meg er det 16 kuldegrader. Det er ikke "bare", det er alt for kaldt. Jeg kan ikke gå ut. Og blir litt smågrinete av det.

Flere som synes det er for kaldt? Som får problemer i kulda. Værmeldinga gir ikke særlig håp for tiden, så jeg satser på "felles skjebne, felles trøst".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det bare 6-7 minusgrader nå og jeg har akkurat vært ute og jogget 3 km. :o) Men det var litt tungt i snøen så jeg er sliten gitt, det skal bøtes på det med en porsjon riskrem nå straks... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde -29 forleden. I dag var det heldigvis bare -16 på dagtid, slik at ungene fikk lekt ute ei god økt. Tror det har falt en del til kvelden, men det spiller liten rolle. Varmt og godt inne i husene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sjekket på noen timer, men i fem-halv seks-tida var det vel ca 12 kuldegrader her.

Jeg har heldigvis ingen problemer i kulda - klarer fint både å bevege meg og puste i kaldt vær.

Det eneste "problemet" er at jeg den/de første dagene med kaldere vær enn "normalt" her har på meg for kalde klær, dvs tynne støvletter med tynn såle osv. Så litt tilvenningstid før jeg skjønner at jeg må finne fram andre klær og sko har jeg.

Jeg gikk til et butikksenter i dag, 20 min hver vei, med ullstillongs og varme sko, lue og votter - null problem. Helt til jeg kom _inn_, da, he he, da holdt jeg på å forgå av varme...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kaldt men jeg vet ikke hvor mnage celsius det er, termometeret falt i gulvet og viser nå bare farenheit.

''og viser nå bare farenheit.''

Da får du regne om til Celsius, da! :-)

minus 32, dele på 9 og gange med 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Her er det 24,3 kuldegrader, og jeg tåler heller ikke å være ute, når det er så kaldt, det blir for kaldt å sitte stille i rullestolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Her er det 24,3 kuldegrader, og jeg tåler heller ikke å være ute, når det er så kaldt, det blir for kaldt å sitte stille i rullestolen.

Sitter du også i rullestol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

her er det minus 14. Og det er MYYYE, til å være her. Vi har hatt snø også nå i over en uke, helt utrolig og må nok være ny rekord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Sitter du også i rullestol?

Her er det akkurat 25 kuldegrader.

Ja, jeg bruker rullestol, når jeg skal ut, inne klarer jeg å gå litt.

Og så skal vi i begravelse i dag, Brr det blir kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 12 grader her. Kjempe flott å se ut, snø som henger i trærene og glitrer. Nydelig!

Noe kaldt ja, men vil mye heller ha det fint og kaldt, enn vamt og slaps...

Bare å kle seg godt. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...