Gjest Julegleder 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 På tide å begynne å tenke på neste års presanger nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny 2 221 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hehehe.' Det må være det tidligste jul innlegg jeg har lest. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis34 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hehehe.' Det må være det tidligste jul innlegg jeg har lest. :-) Hehe tenker ikke på neste jul alt,bare det tipper over nyttår nå så er det å vente på våren ) da begynner campingsesongen igjen jiiiiihaaaaa ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark 464 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Første juledag starta vi nedtellinga til neste julaften på kjøkkentavla vår... Og jeg er klar for å raske til meg to gaver jeg vet om på januarsalget. Men er ikke så tidlig ute vanligvis, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 876 5 438 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nei, det er for tidlig. ) Når det tipper over nyttår nå starter hyttebyggesesongen igjen og vi ser frem til lengre og lysere dager og kanskje den første påska på egen halvferdige hytte. ) Så en deilig vår og sommer.... Tiden etter det tenker vi ikke på ennå, må nyte nuet også vet du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline 2 171 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tenker aldri på julepresanger før i desember - heldigvis 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvis du kjøper presanger et år før, så er det jo sjanser for at den du kjøper til har skaffet seg det h*n ønsket seg innen neste jul. Nå gleder jeg meg til vår og sommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Natna 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ja,gleder meg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 689 1 436 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hehehe.' Det må være det tidligste jul innlegg jeg har lest. :-) Akkurat det jeg skulle til å svare:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 689 1 436 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Første juledag starta vi nedtellinga til neste julaften på kjøkkentavla vår... Og jeg er klar for å raske til meg to gaver jeg vet om på januarsalget. Men er ikke så tidlig ute vanligvis, da. he he.. Jeg bruker aldri å være så tidlig ute med julegaver, men jeg har ihvertfall aldri vært ute så tidlig som nå mht _julepynten_ for neste jul, for i går kom jeg over juletrelys til halv pris og tenkte at "slikt kan man jo fort få bruk for" og så kjøpte jeg juletrelys til _eventuell_ bruk neste jul...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 689 1 436 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nei, det er for tidlig. ) Når det tipper over nyttår nå starter hyttebyggesesongen igjen og vi ser frem til lengre og lysere dager og kanskje den første påska på egen halvferdige hytte. ) Så en deilig vår og sommer.... Tiden etter det tenker vi ikke på ennå, må nyte nuet også vet du. ''nå starter hyttebyggesesongen igjen '' Høres ut som om du snakker om en årviss forteelse;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 He, he - handler julegaver så og si hele året, så jeg kommer nok til å være på alerten nå også. Kan ikke si jeg tenker så mye på resten av neste jul enda 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 876 5 438 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 ''nå starter hyttebyggesesongen igjen '' Høres ut som om du snakker om en årviss forteelse;-) *Hehe* Det er andre året på rad hyttebyggesesongen starter i janaur for oss, men forhåpentligvis blir det ikke så maaaange år til... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 689 1 436 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 *Hehe* Det er andre året på rad hyttebyggesesongen starter i janaur for oss, men forhåpentligvis blir det ikke så maaaange år til... ;o) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firepile 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nei, det holder for en stund nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hehe, må innrømme at jeg synes det er deilig at det er lenge til jeg trenger å tenke på jul igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 *Hehe* Det er andre året på rad hyttebyggesesongen starter i janaur for oss, men forhåpentligvis blir det ikke så maaaange år til... ;o) ''Det er andre året på rad hyttebyggesesongen starter i janaur'' Også på rad, da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 689 1 436 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hehe, må innrømme at jeg synes det er deilig at det er lenge til jeg trenger å tenke på jul igjen. Jeg leste en gang om ei som hvert år broderte alle julekortene, litt ala dem i linken under. Hun begynte i januar for å rekke å bli ferdig i tide...;-) http://www.past-impressions.co.uk/acatalog/CK131_christmas_cards.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ikke ennå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg gleder meg til hver jul, men det er greiest å ta en av gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.