Gå til innhold

Gleder du deg til neste jul?


Gjest Julegleder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehehe.'

Det må være det tidligste jul innlegg jeg har lest. :-)

Hehe tenker ikke på neste jul alt,bare det tipper over nyttår nå så er det å vente på våren :o) da begynner campingsesongen igjen jiiiiihaaaaa ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første juledag starta vi nedtellinga til neste julaften på kjøkkentavla vår... Og jeg er klar for å raske til meg to gaver jeg vet om på januarsalget. Men er ikke så tidlig ute vanligvis, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er for tidlig. :o) Når det tipper over nyttår nå starter hyttebyggesesongen igjen og vi ser frem til lengre og lysere dager og kanskje den første påska på egen halvferdige hytte. :o)

Så en deilig vår og sommer.... Tiden etter det tenker vi ikke på ennå, må nyte nuet også vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du kjøper presanger et år før, så er det jo sjanser for at den du kjøper til har skaffet seg det h*n ønsket seg innen neste jul. Nå gleder jeg meg til vår og sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første juledag starta vi nedtellinga til neste julaften på kjøkkentavla vår... Og jeg er klar for å raske til meg to gaver jeg vet om på januarsalget. Men er ikke så tidlig ute vanligvis, da.

he he.. Jeg bruker aldri å være så tidlig ute med julegaver, men jeg har ihvertfall aldri vært ute så tidlig som nå mht _julepynten_ for neste jul, for i går kom jeg over juletrelys til halv pris og tenkte at "slikt kan man jo fort få bruk for" og så kjøpte jeg juletrelys til _eventuell_ bruk neste jul...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er for tidlig. :o) Når det tipper over nyttår nå starter hyttebyggesesongen igjen og vi ser frem til lengre og lysere dager og kanskje den første påska på egen halvferdige hytte. :o)

Så en deilig vår og sommer.... Tiden etter det tenker vi ikke på ennå, må nyte nuet også vet du.

''nå starter hyttebyggesesongen igjen ''

Høres ut som om du snakker om en årviss forteelse;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he - handler julegaver så og si hele året, så jeg kommer nok til å være på alerten nå også.

Kan ikke si jeg tenker så mye på resten av neste jul enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''nå starter hyttebyggesesongen igjen ''

Høres ut som om du snakker om en årviss forteelse;-)

*Hehe* Det er andre året på rad hyttebyggesesongen starter i janaur for oss, men forhåpentligvis blir det ikke så maaaange år til... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Hehe* Det er andre året på rad hyttebyggesesongen starter i janaur for oss, men forhåpentligvis blir det ikke så maaaange år til... ;o)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* Det er andre året på rad hyttebyggesesongen starter i janaur for oss, men forhåpentligvis blir det ikke så maaaange år til... ;o)

''Det er andre året på rad hyttebyggesesongen starter i janaur''

Også på rad, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...