Gå til innhold

Gleder du deg til neste jul?


Gjest Julegleder

Anbefalte innlegg

Gjest Nå er det sol og sommer

He he, det hadde nok vært en veldig lur ide det, å handle masse julepresanger på salg nå i januar :D

Men jeg har handlet for mange penger, jeg føler ikke at jeg liksom kan begynne på en ny runde igjen nå i januar allerede. Og det selvom det er salg ;)

Dessuten så nyter jeg allerede den julen som er, klarer ikke se et år frem i tid ennå.

Og når januar kommer og jeg pakker vekk året 2009 og med det all julepynt og greier da begynner hjernen min å rikte seg inn på vår, sommer, bikini, bading, biltreff og greier. Da er det ikke jul i kroppen min.

Men jeg elsker julen, vi koser oss så utrolig. Så hvis jeg ser forbi den naturlige utviklingen som skjer i kroppen min pga årstidenes forandring så ja, da kan jeg godt si at jeg gleder meg også til neste jul.

Det finnes en sjarme, varme, harmoni og kos i heimen nå som vi faktisk bare finner i julen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LOL, da kan man si man er ihuga julefantast.

Håper folka som mottok kortene hadde vett på å ta vare på dem, da:-) Burde nesten hatt dem i glass og ramme, eventuelt festet på en snor og hengt dem på juletreet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...