Gå til innhold

Lamictal spørsmål igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått over en uke uten 400 mg lamictal, må jeg virkelig starte opptrapping på nytt? Dog jeg kan gjøre det dobbelt så fort, så tar det en evighet å komme opp i 400 mg igjen. Når jeg begynte trappet jeg opp nesten dobbelt så fort som anbefalt, uten bivirkninger. Trapper gjerne raskt opp hvis jeg ikke får stephen johnsen eller noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei-Vil advare deg mot å gå rett på 400 mg etter å ha vært uten. Du kan risikere å bli kjempedårlig. Selv om du har trappet opp raskt dosen du har gått på før, må du ikke finne på å gå rett opp på 400 mg igjen. Bruker selv lamictal. Venninden min som også bruker dette, ble innlagt på Sykehus, da hun hadde vært uten en stund, og gikk rett tilbake til dosen hun sto på. Klarte ikke å gå, måtte støttes inn på legevakta.

Mvh

Caloni Makaroni
Skrevet

Du skal ikke se bort i fra at NHD vet hva han snakker om, så det kan være greit å følge rådet du fikk fra ham ;)

Gjest imzedimze
Skrevet

du kan risikere å få bivirkninger om du ikke trapper opp sakte nok, som f.eks enorm kvalme.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg skjønner at du ikke likte det forrige svaret mitt, men det gjelder fortsatt.

Skrevet

Jeg skjønner at du ikke likte det forrige svaret mitt, men det gjelder fortsatt.

Ja da følger jeg rådet dit t) Tenkte kanskje at du annbefalte det pga ubehagelige bivirkninger, men hvis det er alvorlige bivirkninger skjønner jeg det helt.

Med AD har jeg fortalt psykiateren min at jeg ikke bryr meg om små bivirkninger og har heller aldri har fått de. Men har også lett tvangslidelse uten AD og etter hva du har fortalt tåler folk med ocd dobbel dose uten at de opplever mye bivirkninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...