Gå til innhold

Traumer etter psykoser?

Anbefalte innlegg

Gjest ellers fin form
Skrevet

Var psykotisk for ca. 2 måneder siden, og det går ikke en dag uten at jeg husker det og kjenner på den samme redselen. Er dette vanlig? Har ikke snakket med noen om det.

Det å se spøkelser, tro du kan dø av å komme for nært et ukjent menneske, kjenne usynlige krefter ta på meg var helt grusomt. En politimann grep tak i meg da jeg skulle transporteres til legevakten og jeg fikk fullstendig panikk og havnet på bakken med astmaanfall, kastet opp og trodde jeg skulle kveles.

Dere som har opplevd lignende. Kommer deree over det...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville vært unormalt om du ikke hadde en rekasjon på en slik opplevelse. Snakk med noen som står deg nær om dette her, dersom du går i terapi så bruk timene til å jobbe med å sette ord på det. Klart det er en ekstrem påkjenning å oppleve en psykose og alt det medfører, selvsagt har du en reaksjon, bruk ord og forsøk å dele dette med noen som har erfaring/livserfaring nok til å forstå hva du snakker om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...