Gå til innhold

Hva man kan få seg til å kjøpe..

Anbefalte innlegg

Gjest wrong club
Skrevet

Jeg har vært syk en god stund. Nå er jeg bedre og ser at jeg har rotet noe helt forferdelig. Blant annet har jeg meldt meg inn i en bokklubb som heter energica og som handler veldig mye om "overnaturlige" ting. Jeg har bundet meg for et år i denne klubben og får tilsendt en bok hver måned om jeg ikke avbestiller.

Jeg hadde jo stor interesse av dette, jeg har ca 20 bøker som jeg hadde tenkt å virkelig studere. Nå har jeg null interesse og vet ikke om noen jeg kan gi dem til heller. Har kastet bort over 5000 kr bare på dette. I tillegg kommer alt annet verdens tull og tøys.

Går det an å få levere igjen slike bøker igjen om man forteller at man ikke var helt frisk? Er det noen steder man kan gi dem bort? Jeg ønsker heller ikke å ha disse bøkene i samlingen min, ikke noe jeg ønsker å vise fram til kjentfolk heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send dem til meg, så har jeg gaver til svigers i mange år framover ;-)

Skrevet

Kast dem! Det har jeg gjort med den haugen av alternativ litteratur jeg hadde slengende rundt.

Jeg er egentlig ikke tilhenger av å kaste bøker, men når man ikke vil ha bøkene i huset, ikke har noen å gi dem til og det går til gjenvinning, er det greit.

Da jeg var tenåring leste jeg en bok som opprørte meg voldsomt. Jeg ble deprimert av den.Min mor tok boken med ut i hagen og satte fyr på den. Det er noe av det flotteste hun har gjort.

Skrevet

Er medlem der jeg også,veldig bra bøker synes jeg. Du får gi dem bort da,tror ikke man har angrerett om man er syk.

Skrevet

Send dem til meg, så har jeg gaver til svigers i mange år framover ;-)

lol!

Gjest Ikke sikker da
Skrevet

Det er jo noen regler om angrefrist ved handling utenom fast utsalgssted. Men det kommer jo an på hvor lenge det er siden du handlet da. Vet ikke hvor lang tilbakevirkende kraft det har. HVis du sender en mail og forklarer situasjonen, så får du sikkert lov til å slippe å være medlem ut hele året.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...