Gjest joaol Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Har ikke epilepsi, er BP2. Bruker efexor,rivotril, flunipam, sarotex. Fikk krampeanfall i dag, mens jeg sov. RIstet ukontrollert i hode og resten av kroppen, benene spesielt. Fikk det ikke med meg selv, men kjæresten våknet og ble kanskje oppmerksom på det selv fordi hun ristet i meg og ropte på meg. Det var en vanlig ettermiddagslur, hadde ikke tatt noen medisiner ennå denne dagen. Hva kan det skyldes, har jeg redusert krampeterskelen eller noe? Hadde en bråseponering med lamictal og er på vei opp igjen, kan det ha noe med saken? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Det er mest sannsynlig bråseponeringen av Lamictal som er årsaken. Jeg må på nytt advare mot bråseponering. Over helgen synes jeg du skal kontakte fastlegen for å få bestilt et EEG. 0 Siter
Gjest joaol Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Det er mest sannsynlig bråseponeringen av Lamictal som er årsaken. Jeg må på nytt advare mot bråseponering. Over helgen synes jeg du skal kontakte fastlegen for å få bestilt et EEG. Tusen takk for svar og råd. Godt nytt år og takk for den gode jobben du gjør med å besvare spørsmål for alle brukerne her: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.