Gå til innhold

Nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, imorgen er det Nyttårsaften....Blir alene men jeg tror det skal gå bra...Jeg er 41 år, så det er kanskje litt rart.

Det var andre tider før på Nyttårsaften - hadde mange venner og var alltid bedt, eller venner var hos meg...

Men venner detter av. De ber meg ikke lenger..Har per. idag nesten ingen venner. Mye ensom. Må innskyte at jeg/var en meget omgjenglig person...før.

Mange som vil være alene imorgen ? Og hvordan takler dere evn. dette ?

Uansett : GODT NYTTÅR !

Videoannonse
Annonse
Gjest alene og lykkelig
Skrevet

''Mange som vil være alene imorgen ? Og hvordan takler dere evn. dette ? Uansett : GODT NYTTÅR !''

Jeg tror jeg skal være alene i morgen,og jeg takler det veldig bra, men det er fordi det er selvvalgt. Jeg har egentlig muligheten til å dra til noen. Dersom jeg vil kan jeg sikkert få min ene venn på besøk også, da jeg antar han ikke har planer heller, men jeg tror gentlig jeg har mest lyst til bare å være alene. Nyttårsaften alene er helt topp for meg. Jeg føler meg littegranne dum når jeg går ut for å se på raketter og jeg tenker at alle naboene ser at jeg er alene (og tenker sitt om det), men det tåler jeg vel alltids :)

Jeg sliter mer med 17. mai og slikt, for da har jeg sjlden lyst å være alene (og min ene venn liker ikke slike folkemengder, så ham får jeg ikke med til byen på slike dager)

Gjest Ta på meg!
Skrevet

Jeg skal være alene i morgen og det takler jeg ved å innta store mengder alkohol. :/

Godt Nyttår til deg!

Skrevet

Jeg skal være alene i morgen og det takler jeg ved å innta store mengder alkohol. :/

Godt Nyttår til deg!

Må det være så forferdelig å være alene at du liksom må trøste deg med å drikke deg drita? Jeg er selv singel, frisk og rask, men etter julen føler jeg rett og slett for en stille og rolig hjemme-alene kveld med en god middag, deilig vin (til å nyte, ikke for å bli snydens) og noe koselig på tv, skjønner ikke helt dette styret med at det er så skrekkelig å være alene på denne kvelden. En fin kveld å slappe av på, ta et oppgjør med året som er gått, sette seg nye mål og se fremover :-)

Skrevet

''Mange som vil være alene imorgen ? Og hvordan takler dere evn. dette ? Uansett : GODT NYTTÅR !''

Jeg tror jeg skal være alene i morgen,og jeg takler det veldig bra, men det er fordi det er selvvalgt. Jeg har egentlig muligheten til å dra til noen. Dersom jeg vil kan jeg sikkert få min ene venn på besøk også, da jeg antar han ikke har planer heller, men jeg tror gentlig jeg har mest lyst til bare å være alene. Nyttårsaften alene er helt topp for meg. Jeg føler meg littegranne dum når jeg går ut for å se på raketter og jeg tenker at alle naboene ser at jeg er alene (og tenker sitt om det), men det tåler jeg vel alltids :)

Jeg sliter mer med 17. mai og slikt, for da har jeg sjlden lyst å være alene (og min ene venn liker ikke slike folkemengder, så ham får jeg ikke med til byen på slike dager)

Jeg har iallefall en vannvittig utsikt - så det blir veldig mange raketter å se....

Gjest Også alene og lykkelig
Skrevet

Må det være så forferdelig å være alene at du liksom må trøste deg med å drikke deg drita? Jeg er selv singel, frisk og rask, men etter julen føler jeg rett og slett for en stille og rolig hjemme-alene kveld med en god middag, deilig vin (til å nyte, ikke for å bli snydens) og noe koselig på tv, skjønner ikke helt dette styret med at det er så skrekkelig å være alene på denne kvelden. En fin kveld å slappe av på, ta et oppgjør med året som er gått, sette seg nye mål og se fremover :-)

Bra skrevet. Er så enig, så enig med deg.

Gjest Jeg er alene og lykkelig
Skrevet

Det går så fint å være alene. Stille og rolig og man gjør som man vil. Ungdommene her i huset er på overnatting hos venner og mammaen storkoser seg alene. kos deg du også. Godt nyttår!

Synest alt det sosiale på nyttårsaften er veldig overdrevent og oppskrytt. men smak og behag:)

Gjest Også alene og lykkelig
Skrevet

Har det som deg. Men jeg synest 17.mai er ok alene også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...