Gå til innhold

Hva kan dempe angsten min?

Anbefalte innlegg

Gjest gullfuglen
Skrevet

Lurer på omdet er galt av meg å bruke alkohol som dempe på nervene? Jeg har sosial angst og skal på middag i kveld der det også kommer fremmede, så jeg kjenner allerede nå at jeg gruer meg... Bruker Cipralex for angsten og depresjonen min, men føler at jeg kunne trenge noe til å ta vekk "brodden" på nervene mine før jeg går bort i kveld så jeg skal slippe å lide meg gjennom selskapet. (Blir servert alkohol til maten også) Er det farlig å blande Cipralex og (moderat mengde) alkohol? Er det evt noe annet jeg bør gjøre i stede? Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angst må vel være noe det jævligste som finnes. Lider av det selv.

Personlig drikker jeg moderate mengder alkohol noen ganger i visse sammehenger. Bruker benzo (Xanor), men det går bra. Siden du ikke bruker benzo, vil jeg tro at det ikke er noe problem :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...