Gjest gullfuglen Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Lurer på omdet er galt av meg å bruke alkohol som dempe på nervene? Jeg har sosial angst og skal på middag i kveld der det også kommer fremmede, så jeg kjenner allerede nå at jeg gruer meg... Bruker Cipralex for angsten og depresjonen min, men føler at jeg kunne trenge noe til å ta vekk "brodden" på nervene mine før jeg går bort i kveld så jeg skal slippe å lide meg gjennom selskapet. (Blir servert alkohol til maten også) Er det farlig å blande Cipralex og (moderat mengde) alkohol? Er det evt noe annet jeg bør gjøre i stede? Takknemlig for svar. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Angst må vel være noe det jævligste som finnes. Lider av det selv. Personlig drikker jeg moderate mengder alkohol noen ganger i visse sammehenger. Bruker benzo (Xanor), men det går bra. Siden du ikke bruker benzo, vil jeg tro at det ikke er noe problem :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.