Mihra Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Jeg har tatt den screeningtesten som du har vært med å lage. Fikk 25 ja på den første siden. Bekymring fra venner. Påvirker sosialt liv. Har vart i to uker, men er stigende. Er sterkt i tvil på om jeg trenger innleggelse. Har ikke noe lyst, men ser at mitt gamle jeg ville grått over å måtte leve i mitt nåværende jeg. Hvor ille er 25 poeng? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Mest sansynlig bør du innlegges. Muligens kan det stoppes uten innleggelse med kraftig medisinering. Uansett må du snarest konsultere en psykiater. 0 Siter
Mihra Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Skrevet 1. januar 2010 Mest sansynlig bør du innlegges. Muligens kan det stoppes uten innleggelse med kraftig medisinering. Uansett må du snarest konsultere en psykiater. Jeg er på ferie, og det er helligdager, så det er litt vanskelig å få tak i noen som er kompetent. Ingen vil ta ansvar for å endre noe. Jeg bruker abilify 10mg, akkurat gått ned fra 15 pga rastløshet og søvnmangel. Jeg økte opp til 20 mg fra i går. Har ellers kun vival tilgjengelig, og ikke særlig mye. Er dette en drastisk nok endring? Har sovet seks timer i natt og er roligere, men stiger alltid utover dagen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Jeg er på ferie, og det er helligdager, så det er litt vanskelig å få tak i noen som er kompetent. Ingen vil ta ansvar for å endre noe. Jeg bruker abilify 10mg, akkurat gått ned fra 15 pga rastløshet og søvnmangel. Jeg økte opp til 20 mg fra i går. Har ellers kun vival tilgjengelig, og ikke særlig mye. Er dette en drastisk nok endring? Har sovet seks timer i natt og er roligere, men stiger alltid utover dagen. Det kan være nok inntil videre dersom du greier å sove sammenhengende minst 6 timer per natt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.