Gå til innhold

Problememer ikveld ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

25

• Colette

25

• frosken

2

• Olav Femte

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

en ting jeg har gjort for å bedre kvaliteten på jule/nyttårsukene er å sørge for å ha nok å se og høre på av filmer musikk o.l, ønsker eller kjøper meg sesonger av serier jeg ikke har sett o.l.

banalt men funker for meg, og jeg pleide å være dyptinne i melakonien før om åra i høytiden. Nå har jeg det bra, bare jeg har noe å se på, slappe av med.

Skrevet

Jeg sitter her med etterdønningene av en halsinfeksjon som slo meg helt ut noen dager, Jeg er fortsatt slapp og uopplagt. Men trist synes jeg ikke det er:-) Jeg er bare glad for at jeg kan ta det med ro i kveld, fyre i ovnen i kulda, se litt på tv osv.

For å føle tristhet/skuffelse så må man først ha noen forventninger, og det hadde ikke jeg til denne nyttårsfeiringen :-)

Skrevet

Jeg synes hele jula har vært en trist affære. Men som Colette har jeg hatt feber og følt meg dårlig så det kunne vært verre. Men det er aldri hyggelig å være alene så mange helligdager på rad.

Skrevet

Jeg synes hele jula har vært en trist affære. Men som Colette har jeg hatt feber og følt meg dårlig så det kunne vært verre. Men det er aldri hyggelig å være alene så mange helligdager på rad.

Jeg har sovet meg gjennom nesten hele romjula, og en stund visste jeg nesten ikke hvilken dag det var. Det er første dagen i dag jeg har klart å være oppe hele dagen. Men matlysta mangler fortsatt.

Nå gleder jeg meg til i morgen, for da skal jeg rydde bort all julepynt:-) Hvis formen er god nok, vel og merke :-)

Skrevet

Jeg har sovet meg gjennom nesten hele romjula, og en stund visste jeg nesten ikke hvilken dag det var. Det er første dagen i dag jeg har klart å være oppe hele dagen. Men matlysta mangler fortsatt.

Nå gleder jeg meg til i morgen, for da skal jeg rydde bort all julepynt:-) Hvis formen er god nok, vel og merke :-)

Jeg har nok sove en 14 timer i døgnet jeg og og resten av tida har jeg sett film og spist brødskiver med nøkkelost, snop og brus. Men jeg har kjedet meg ganske fælt de timene jeg har vært våken.

Gjest Reodor Felgen
Skrevet

Jeg har nok sove en 14 timer i døgnet jeg og og resten av tida har jeg sett film og spist brødskiver med nøkkelost, snop og brus. Men jeg har kjedet meg ganske fælt de timene jeg har vært våken.

Hvorfor akkurat nøkkelost?

Skrevet

Hvorfor akkurat nøkkelost?

Fordi jeg liker nøkkelost vel.

3 loffskiver med nøkkelost hver kveld

Skrevet

Ja, når det snart unnagjort i hvert fall:-) Og hverdagen venter. Jeg liker hverdagen absolutt best:-)

Skrevet

Ja, når det snart unnagjort i hvert fall:-) Og hverdagen venter. Jeg liker hverdagen absolutt best:-)

Det er i hvert fall helt sikkert. Og innesnødd er jeg også og har vært det siden lille julaften, ikke at det hadde spilt noen rolle men jeg burde ha vært i butikken i dag og handlet litt til i kveld

Skrevet

Det er i hvert fall helt sikkert. Og innesnødd er jeg også og har vært det siden lille julaften, ikke at det hadde spilt noen rolle men jeg burde ha vært i butikken i dag og handlet litt til i kveld

Hvordan kan du være innesnødd så lenge? Bor ikke du midt i Oslo?

Jeg fikk heller ikke handlet til nyttår....Orket ikke:-(

Skrevet

Hvordan kan du være innesnødd så lenge? Bor ikke du midt i Oslo?

Jeg fikk heller ikke handlet til nyttår....Orket ikke:-(

Gata her er ikke måkt enda, den blir aldri måkt nesten så det er masse snø med salt i gata så det er umulig å komme fram. Den ble måkt noen dager før jul.

Skrevet

Gata her er ikke måkt enda, den blir aldri måkt nesten så det er masse snø med salt i gata så det er umulig å komme fram. Den ble måkt noen dager før jul.

Det hørtes jo fint ut:-( Er det mulig? Noen må vel ha ansvaret for gata? Jeg trodde det var verre her på bygda jeg, men her måkes det raskt etter at det har kommet snø.

Skrevet

Det hørtes jo fint ut:-( Er det mulig? Noen må vel ha ansvaret for gata? Jeg trodde det var verre her på bygda jeg, men her måkes det raskt etter at det har kommet snø.

Bydelen har ansvaret men de som bydelen leier inn måker ikke smågatene, det er samme spetakkelet hvert år. Og jeg blir mer og mer hysterisk for hvert år, i forifjor kom jeg ikke ut på tre mnd.

Gjest at det går ann!?
Skrevet

Bydelen har ansvaret men de som bydelen leier inn måker ikke smågatene, det er samme spetakkelet hvert år. Og jeg blir mer og mer hysterisk for hvert år, i forifjor kom jeg ikke ut på tre mnd.

blir det ikke lagt til rette for rullestolbrukere at all?

Gjest høstløv
Skrevet

Nei, ikke noen plasser.

Jeg har alltid med meg mannen min for i det hele tatt å komme frem, for jeg sitter alltid fast på et eller annet.

I går var jeg til begravelse, og rullestolrampen opp til lokalet, hvor minnestunden ble holdt, var egentlig måket, men allikevel hadde han problemer med å dra meg i den manuelle rullestolen, for snøen var blitt så tettpakket og bunnfrossen at det var veldig vanskelig.

Skrevet

Nei, det blir det ikke.

Skrevet

Dette er jo en sak som burde tas opp i media på et eller annet vis. Det går bare rett og slett ikke an!

Gjest høstløv
Skrevet

Dette er jo en sak som burde tas opp i media på et eller annet vis. Det går bare rett og slett ikke an!

Slik er det da hver vinter, og i hver eneste by og bygd.

Skrevet

Nei, ikke noen plasser.

Jeg har alltid med meg mannen min for i det hele tatt å komme frem, for jeg sitter alltid fast på et eller annet.

I går var jeg til begravelse, og rullestolrampen opp til lokalet, hvor minnestunden ble holdt, var egentlig måket, men allikevel hadde han problemer med å dra meg i den manuelle rullestolen, for snøen var blitt så tettpakket og bunnfrossen at det var veldig vanskelig.

Nytter det å ringe Likestillingsombudet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...