Colette Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år til deg og. Jeg gikk før men så forsvinner evnen til å gå ettersom man blir eldre og axonene er utslitt og blir borte. Jeg unner deg alt godt i hvert fall. Og klag og stå på med snømåkinga! Du kan jo ikke ha det sånn. Ellers så får du flytte til bygda, for her ville du ha blitt stelt med som ei prinsesse:-) Det kommunen ikke tar seg av ordnes av naboene:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Jeg unner deg alt godt i hvert fall. Og klag og stå på med snømåkinga! Du kan jo ikke ha det sånn. Ellers så får du flytte til bygda, for her ville du ha blitt stelt med som ei prinsesse:-) Det kommunen ikke tar seg av ordnes av naboene:-) Sånn er det ikke her vet du. 0 Siter
Colette Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Sånn er det ikke her vet du. Nei, jeg vet.... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Så det er det som er skaden din? Min kusine har ryggmargsbrokk, men hun har sluppet ganske billig fra det. Hun sitter ikke i rullestol, men har vært mye plaget med sykdom opp igjennom årene. Spesielt med gjentatte urinveisinfeksjoner pga av resturin i blæra. Ut og inn av sykehus hele livet... Godt nytt år :-) Årets første innlegg ble skrevet av deg! Godt nytt år ) 0 Siter
Colette Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Årets første innlegg ble skrevet av deg! Godt nytt år ) Ok:-) Det la jeg ikke merke til:-) Riktig godt nytt år til deg også, AneM:-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Dårlig instruks? Må vel ikke måke hele gata for å komme frem med rullestol. Har du noengang prøvd å måke snø? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har pokker ikke gitt opp etter 40 Jeg er snart 60 og bruker heller energien til andre og hyggeligere ting enn til å prøve å endre på noe, som ingen likevel gidder å gjøre noe med. 0 Siter
Gjest Natna Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Ble en kveld med litt for mye "morro" for min del,liker ikke fulle folk!!! 0 Siter
frosken Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Det er i hvert fall helt sikkert. Og innesnødd er jeg også og har vært det siden lille julaften, ikke at det hadde spilt noen rolle men jeg burde ha vært i butikken i dag og handlet litt til i kveld Godt nytt år! Du bør organisere assistenten din på en måte som gjør at dere får vært ute noen ganger i løpet av uka. Trax og en spade bør gjøre det mulig :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år! Du bør organisere assistenten din på en måte som gjør at dere får vært ute noen ganger i løpet av uka. Trax og en spade bør gjøre det mulig :-) Godt nyttår frosken. Jeg vet ikke hvordan det er nå, men det har vært fullstendig kaos i gata med is under og snø oppå og høye brøytekanter 0 Siter
frosken Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår frosken. Jeg vet ikke hvordan det er nå, men det har vært fullstendig kaos i gata med is under og snø oppå og høye brøytekanter Sånn har det vært for oss alle. Spade er løsningen! Det må jo være et poeng å bruke assistenten slik at du kommer deg ut? Traxen gjør det jo mulig å komme seg frem hvis noen er med og tar unna kanter som er for store. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.