Gå til innhold

Problememer ikveld ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt nytt år til deg og. Jeg gikk før men så forsvinner evnen til å gå ettersom man blir eldre og axonene er utslitt og blir borte.

Jeg unner deg alt godt i hvert fall. Og klag og stå på med snømåkinga! Du kan jo ikke ha det sånn. Ellers så får du flytte til bygda, for her ville du ha blitt stelt med som ei prinsesse:-) Det kommunen ikke tar seg av ordnes av naboene:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

25

• Colette

25

• frosken

2

• Olav Femte

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg unner deg alt godt i hvert fall. Og klag og stå på med snømåkinga! Du kan jo ikke ha det sånn. Ellers så får du flytte til bygda, for her ville du ha blitt stelt med som ei prinsesse:-) Det kommunen ikke tar seg av ordnes av naboene:-)

Sånn er det ikke her vet du.

AneM1365380603
Skrevet

Så det er det som er skaden din? Min kusine har ryggmargsbrokk, men hun har sluppet ganske billig fra det. Hun sitter ikke i rullestol, men har vært mye plaget med sykdom opp igjennom årene. Spesielt med gjentatte urinveisinfeksjoner pga av resturin i blæra. Ut og inn av sykehus hele livet...

Godt nytt år :-)

Årets første innlegg ble skrevet av deg! Godt nytt år :o)

Skrevet

Årets første innlegg ble skrevet av deg! Godt nytt år :o)

Ok:-) Det la jeg ikke merke til:-) Riktig godt nytt år til deg også, AneM:-)

Gjest høstløv
Skrevet

Dårlig instruks? Må vel ikke måke hele gata for å komme frem med rullestol.

Har du noengang prøvd å måke snø?

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg har pokker ikke gitt opp etter 40

Jeg er snart 60 og bruker heller energien til andre og hyggeligere ting enn til å prøve å endre på noe, som ingen likevel gidder å gjøre noe med.

Skrevet

Ble en kveld med litt for mye "morro" for min del,liker ikke fulle folk!!!

Skrevet

Det er i hvert fall helt sikkert. Og innesnødd er jeg også og har vært det siden lille julaften, ikke at det hadde spilt noen rolle men jeg burde ha vært i butikken i dag og handlet litt til i kveld

Godt nytt år!

Du bør organisere assistenten din på en måte som gjør at dere får vært ute noen ganger i løpet av uka. Trax og en spade bør gjøre det mulig :-)

Skrevet

Godt nytt år!

Du bør organisere assistenten din på en måte som gjør at dere får vært ute noen ganger i løpet av uka. Trax og en spade bør gjøre det mulig :-)

Godt nyttår frosken.

Jeg vet ikke hvordan det er nå, men det har vært fullstendig kaos i gata med is under og snø oppå og høye brøytekanter

Skrevet

Godt nyttår frosken.

Jeg vet ikke hvordan det er nå, men det har vært fullstendig kaos i gata med is under og snø oppå og høye brøytekanter

Sånn har det vært for oss alle. Spade er løsningen! Det må jo være et poeng å bruke assistenten slik at du kommer deg ut? Traxen gjør det jo mulig å komme seg frem hvis noen er med og tar unna kanter som er for store.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...