Gjest Svarttrost Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Er det noen der ute som har opplevd rastløshet ved bruk av Abilify? Hvordan kjentes det ut, og på hvilken dose? Jeg lurer på om noe av uroen jeg kjenner på for tiden skyldes denne. 0 Siter
tunglettlett Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Jeg opplevde uro og rastløshet de første ukene. Jeg stod da på 20 mg. og gikk ned til 15 for å se om det roet seg. Det gjorde forsåvidt det, men da ble også symptomene (grunnen til at jeg står på AP) mer fremtredende, så jeg gikk opp igjen. Rastløsheten ga seg uttrykk i at det var vanskelig å sitte stille, økende angsttendenser og hele tiden et jag etter noe å gjøre, selv om jeg egentlig var utslitt. Det ga seg imidlertid relativt raskt, så jeg råder deg til å være tålmodig og se det litt an. Jeg står fremdeles på 20 mg. og sliter ikke med unormal rastløshet lenger. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Jeg opplevde uro og rastløshet de første ukene. Jeg stod da på 20 mg. og gikk ned til 15 for å se om det roet seg. Det gjorde forsåvidt det, men da ble også symptomene (grunnen til at jeg står på AP) mer fremtredende, så jeg gikk opp igjen. Rastløsheten ga seg uttrykk i at det var vanskelig å sitte stille, økende angsttendenser og hele tiden et jag etter noe å gjøre, selv om jeg egentlig var utslitt. Det ga seg imidlertid relativt raskt, så jeg råder deg til å være tålmodig og se det litt an. Jeg står fremdeles på 20 mg. og sliter ikke med unormal rastløshet lenger. Jeg har stått på denne en måned nå, og det med en babydose på kun 5mg. Lite trolig at det er årsaken da vel. 0 Siter
tunglettlett Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har stått på denne en måned nå, og det med en babydose på kun 5mg. Lite trolig at det er årsaken da vel. Det er ikke alltid så lett å skille klinten fra hveten. Jeg synes det høres ut som om du kan lete etter årsaker andre steder. Samtidig er det ikke alltid man trenger å skjønne årsaken - det bare er sånn, og så får man først prøve å døyve det som er. Lykke til! Det er pyton med sånn rastløshet. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Det er ikke alltid så lett å skille klinten fra hveten. Jeg synes det høres ut som om du kan lete etter årsaker andre steder. Samtidig er det ikke alltid man trenger å skjønne årsaken - det bare er sånn, og så får man først prøve å døyve det som er. Lykke til! Det er pyton med sånn rastløshet. Pyton ja. Men det er ikke bare fysisk rastløshet jeg kjenner på, det er vel så mye i hodet at det er kaos. Klarer ikke å samle meg om noen ting. Men takk tunglettlett for svaret ditt 0 Siter
tunglettlett Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Pyton ja. Men det er ikke bare fysisk rastløshet jeg kjenner på, det er vel så mye i hodet at det er kaos. Klarer ikke å samle meg om noen ting. Men takk tunglettlett for svaret ditt Da synes jeg faktisk det høres ut som om du kunne prøve å øke dosen i stedet. 5 mg er veldig lite. Kaos i hodet er typisk det jeg betegner som symptomer på at AP er riktig for meg. Lykke til igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.