Gjest sånnerdet Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Når folk som ser dårlig får seg briller som gjør at de ser godt, vil de etter hvert bli så glad i å se godt at de ikke orker å gå uten briller. Briller kan dermed sies å være avhengighetsskapende. Derfor bør ingen bruke dem! Bedre å være fortrolig med ens tåkesyn. Dette er bare sprøyt! Jeg er -4 på begge øyne og går like gjerne uten briller når det passer meg. Jeg synes tåkehavet til tider er behagelig;) 0 Siter
Gjest brilleJesus Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Dette er bare sprøyt! Jeg er -4 på begge øyne og går like gjerne uten briller når det passer meg. Jeg synes tåkehavet til tider er behagelig;) Jeg har -15 på begge øyne, og ser like godt uten briller! 0 Siter
Gjest Brilleugla Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Dette er bare sprøyt! Jeg er -4 på begge øyne og går like gjerne uten briller når det passer meg. Jeg synes tåkehavet til tider er behagelig;) Så da er det slik for _alle_ andre også. Svært mange føler seg avhengig av brillen for å se godt. De er nok ikke like forelsket i tåkehavet som deg. 0 Siter
Gjest sånnerdet Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Så da er det slik for _alle_ andre også. Svært mange føler seg avhengig av brillen for å se godt. De er nok ikke like forelsket i tåkehavet som deg. Det har jeg ikke sagt, men for meg har de ikke vært avhengighetsskapende. 0 Siter
Gjest sånnerdet Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har -15 på begge øyne, og ser like godt uten briller! Ja da er jo saken biff! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.