Gjest gjelder ikke meg Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Hvis man har bipolar kan man bli veldig ulik seg selv da? Frekk og veldig selvsentrert,spesielt i fylla? Tror du psykologen til personen ser det om h*n har bipolar? Har lyst å ringe psykologen,men da skjønner h*n at det er meg,psykologen må vel innformere pasienten om opplysninger fra andre? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Benzo hjelper mot en rekke lidelser. Det gjør SSRI, men de skaper avhengighet... 0 Siter
Gjest gjelder ikke meg Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Benzo hjelper mot en rekke lidelser. Det gjør SSRI, men de skaper avhengighet... Tror du er litt feilinformert. 0 Siter
Gjest Jeg er en med bipolar 2 Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har forstått det slik at man kan bli det når man er bipolar 1. Kan du konfrontere det med vedkommede først og fremst? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.