Gjest lukket og åpen avdeling Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 For noen år siden ble jeg innlagt på akuttpsykiatrisk. Jeg hadde utviklet så sterk angst at jeg holdt på å miste fatningen fullstendig. Jeg ble lagt inn frivillig men avdelingen var lukket, slik at jeg ikke kunne komme meg ut derifra på egen hånd. Blir det da riktig, i og med at jeg var der på frivillig basis? 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Har aldri opplevd en åpen akutt avdeling i hvert fall. Men når du er på der frivillig har du jo all mulighet i verden til å bare be dem låse opp døra og slippe deg ut.... Må jo tenke på sikkerheten til de som ikke er der frivillig også 0 Siter
Gjest lukket og åpen avdeling Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Har aldri opplevd en åpen akutt avdeling i hvert fall. Men når du er på der frivillig har du jo all mulighet i verden til å bare be dem låse opp døra og slippe deg ut.... Må jo tenke på sikkerheten til de som ikke er der frivillig også Når jeg først kom dit trodde jeg at alle de på min avdeling var der frivillig, mens de var på lukket på den andre avdelingen. Forsto ikke hvorfor de var så "vanskelige" mot enkelte av pasientene;) 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Når jeg først kom dit trodde jeg at alle de på min avdeling var der frivillig, mens de var på lukket på den andre avdelingen. Forsto ikke hvorfor de var så "vanskelige" mot enkelte av pasientene;) Det er nok en salig blanding inne på "åpen" avdeling. Jeg har stort sett vært på "den andre siden" (skjerming) , men selv der er det jo friville innlagte... :-S 0 Siter
Gjest finnes åpen akuttavdeling Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Er en tråd om dette på åpent forum - 01.01.2010 kl 19.33 På aker sykehus i Oslo har de en åpen akuttavdeling. http://www.aus.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=268&I=1759&mids=394a441 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.