Gå til innhold

Mannfolk, julegaver og sønner.

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

tror jeg kjøper julegaver til seg selv, når de handler. Når jeg tenker tilbake på alle julene som har vært, er det kun til sønnen sin han har engasjert seg når det gjelder innkjøp av julegaver og det har gjerne vært byggesett.

I år skulle han absolutt påprakkes et fjernstyrt helikopter.

- Han er alt for gammel til slikt mente jeg, men neida det trodde han ikke.

Den som er ute leker seg med den hele tiden nå, det er faren selv det.

Og det viser seg at han ikke er den enste mannen i nabolaget som har kjøpt nettopp et slik helikopter til sønnen sin heller ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi...hi....jeg ser det for meg :-) Så sønnen din brydde seg ikke om det?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hi...hi....jeg ser det for meg :-) Så sønnen din brydde seg ikke om det?

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg havnet på psykiatri jeg. Jeg var da vitterlig på åpent da jeg skrev innlegget. Mysifistisk:-)

Nei, ikke spesielt interisert. Faren har dradd han med seg ut et par ganger. Sønnen har vært mest ivrig på å spille sjakk denne jula:-)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg havnet på psykiatri jeg. Jeg var da vitterlig på åpent da jeg skrev innlegget. Mysifistisk:-)

Nei, ikke spesielt interisert. Faren har dradd han med seg ut et par ganger. Sønnen har vært mest ivrig på å spille sjakk denne jula:-)

Jeg så ikke at du var på psykiatri, jeg.

Da er vel slik det er, at pappaen kjøpte julegave til sønnen med en liten egoistisk baktanke i hvert fall:-) Ellers så er han overbevist om at far og sønn har nøyaktig samme interesser:-) Og enser ikke engang nå i ettertid at han muligens tok feil?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er som kjent bare en bitte liten forskjell på men and boys :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja. Det er nok slikt. Kan være meget sjarmerende og i blant stikk motsatt. ;-)

Skrevet

Women and girls da..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...