Gjest Nickløsheletia Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 tror jeg kjøper julegaver til seg selv, når de handler. Når jeg tenker tilbake på alle julene som har vært, er det kun til sønnen sin han har engasjert seg når det gjelder innkjøp av julegaver og det har gjerne vært byggesett. I år skulle han absolutt påprakkes et fjernstyrt helikopter. - Han er alt for gammel til slikt mente jeg, men neida det trodde han ikke. Den som er ute leker seg med den hele tiden nå, det er faren selv det. Og det viser seg at han ikke er den enste mannen i nabolaget som har kjøpt nettopp et slik helikopter til sønnen sin heller ;o) 0 Siter
Colette Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Hi...hi....jeg ser det for meg :-) Så sønnen din brydde seg ikke om det? 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Hi...hi....jeg ser det for meg :-) Så sønnen din brydde seg ikke om det? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg havnet på psykiatri jeg. Jeg var da vitterlig på åpent da jeg skrev innlegget. Mysifistisk:-) Nei, ikke spesielt interisert. Faren har dradd han med seg ut et par ganger. Sønnen har vært mest ivrig på å spille sjakk denne jula:-) 0 Siter
Colette Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor jeg havnet på psykiatri jeg. Jeg var da vitterlig på åpent da jeg skrev innlegget. Mysifistisk:-) Nei, ikke spesielt interisert. Faren har dradd han med seg ut et par ganger. Sønnen har vært mest ivrig på å spille sjakk denne jula:-) Jeg så ikke at du var på psykiatri, jeg. Da er vel slik det er, at pappaen kjøpte julegave til sønnen med en liten egoistisk baktanke i hvert fall:-) Ellers så er han overbevist om at far og sønn har nøyaktig samme interesser:-) Og enser ikke engang nå i ettertid at han muligens tok feil? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Det er som kjent bare en bitte liten forskjell på men and boys :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Det er som kjent bare en bitte liten forskjell på men and boys :-) Ja. Det er nok slikt. Kan være meget sjarmerende og i blant stikk motsatt. ;-) 0 Siter
cordial Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Det er som kjent bare en bitte liten forskjell på men and boys :-) Women and girls da..? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.