Gå til innhold

Klump i halsen - hva er den kliniske termen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da jeg hadde ragnarokk i hodet i 2003, kjentes det ut som jeg hadde en klump i halsen. Ikke en metafor; det kjentes ut som jeg virkelig hadde noe nede i halsen. Noen som husker den kliniske termen for dette? Jeg husker ikke hva legen min kalte det.

Mvh

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Globulus :-)

Skrevet

Takk! :-)

Jeg visste det begynte på "Glo", men husket ikke resten. Googla på "globodius", men da fikk jeg ikke et eneste treff. :P

Mvh

Gjest shunyata
Skrevet

Jeg mener herr NHD svarer mye userriøst til å være proff her inne...

Jeg syns det bør komme noen som kan faget sitt skikkelig istedet...og som svarer med litt mer seriøs tyngde bak seg...

Skrevet

Jeg syns det bør komme noen som kan faget sitt skikkelig istedet...og som svarer med litt mer seriøs tyngde bak seg...

Hva mener du var galt med svaret i denne tråden? Ble det ikke svart på det som det ble spurt om?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg vil gjerne svare seriøst.

Hva var useriøst med mitt svar?

Gjest hva mener du nå?
Skrevet

Svarte han ikke på akkurat det det ble spurt om, da?

Gjest hypnotika
Skrevet

Du får slå opp å se om han ikke svarte riktig da? :-)

Gjest en som har vært her mye
Skrevet

Hei,

Da jeg leste det du skrev, lurte jeg sa på hva det er du reagerer på.

Dette fordi jeg selv er en sårbar person, og som har reagert mang en gang på nhds tilbakemeldinger til meg.

Til slutt ga han meg opp. Da gikk jeg i meg selv og spurte meg selv hva som skjer. Og, det har ikke noe ned han og hans seriøsitet å gjøre. Det har noe ned meg og mine problemer å gjøre.

Har du tenkt på om noe lignende kan gjelde også deg?

Skrevet

Hei,

Da jeg leste det du skrev, lurte jeg sa på hva det er du reagerer på.

Dette fordi jeg selv er en sårbar person, og som har reagert mang en gang på nhds tilbakemeldinger til meg.

Til slutt ga han meg opp. Da gikk jeg i meg selv og spurte meg selv hva som skjer. Og, det har ikke noe ned han og hans seriøsitet å gjøre. Det har noe ned meg og mine problemer å gjøre.

Har du tenkt på om noe lignende kan gjelde også deg?

Dette var et godt svar:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...