natolars Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Hei! Da jeg hadde ragnarokk i hodet i 2003, kjentes det ut som jeg hadde en klump i halsen. Ikke en metafor; det kjentes ut som jeg virkelig hadde noe nede i halsen. Noen som husker den kliniske termen for dette? Jeg husker ikke hva legen min kalte det. Mvh 0 Siter
natolars Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Skrevet 2. januar 2010 Globulus :-) Takk! :-) Jeg visste det begynte på "Glo", men husket ikke resten. Googla på "globodius", men da fikk jeg ikke et eneste treff. Mvh 0 Siter
Gjest shunyata Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Globulus :-) Jeg mener herr NHD svarer mye userriøst til å være proff her inne... Jeg syns det bør komme noen som kan faget sitt skikkelig istedet...og som svarer med litt mer seriøs tyngde bak seg... 0 Siter
frosken Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Jeg mener herr NHD svarer mye userriøst til å være proff her inne... Jeg syns det bør komme noen som kan faget sitt skikkelig istedet...og som svarer med litt mer seriøs tyngde bak seg... Hva mener du var galt med svaret i denne tråden? Ble det ikke svart på det som det ble spurt om? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Jeg mener herr NHD svarer mye userriøst til å være proff her inne... Jeg syns det bør komme noen som kan faget sitt skikkelig istedet...og som svarer med litt mer seriøs tyngde bak seg... Jeg vil gjerne svare seriøst. Hva var useriøst med mitt svar? 0 Siter
Gjest hva mener du nå? Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Jeg mener herr NHD svarer mye userriøst til å være proff her inne... Jeg syns det bør komme noen som kan faget sitt skikkelig istedet...og som svarer med litt mer seriøs tyngde bak seg... Svarte han ikke på akkurat det det ble spurt om, da? 0 Siter
Gjest hypnotika Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Jeg mener herr NHD svarer mye userriøst til å være proff her inne... Jeg syns det bør komme noen som kan faget sitt skikkelig istedet...og som svarer med litt mer seriøs tyngde bak seg... Du får slå opp å se om han ikke svarte riktig da? :-) 0 Siter
Gjest en som har vært her mye Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Jeg mener herr NHD svarer mye userriøst til å være proff her inne... Jeg syns det bør komme noen som kan faget sitt skikkelig istedet...og som svarer med litt mer seriøs tyngde bak seg... Hei, Da jeg leste det du skrev, lurte jeg sa på hva det er du reagerer på. Dette fordi jeg selv er en sårbar person, og som har reagert mang en gang på nhds tilbakemeldinger til meg. Til slutt ga han meg opp. Da gikk jeg i meg selv og spurte meg selv hva som skjer. Og, det har ikke noe ned han og hans seriøsitet å gjøre. Det har noe ned meg og mine problemer å gjøre. Har du tenkt på om noe lignende kan gjelde også deg? 0 Siter
frosken Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Hei, Da jeg leste det du skrev, lurte jeg sa på hva det er du reagerer på. Dette fordi jeg selv er en sårbar person, og som har reagert mang en gang på nhds tilbakemeldinger til meg. Til slutt ga han meg opp. Da gikk jeg i meg selv og spurte meg selv hva som skjer. Og, det har ikke noe ned han og hans seriøsitet å gjøre. Det har noe ned meg og mine problemer å gjøre. Har du tenkt på om noe lignende kan gjelde også deg? Dette var et godt svar:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.