Gå til innhold

X-er på Facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har sikkert blitt tatt opp før her inne, men jeg tillater meg å ta det opp igjen:

Hvor sunt er det å ha en tidligere kjæreste som venn på facebook?Da mener jeg de man hadde et godt forhold til , men som det av ulike årsaker ikke ble noe videre forhold med.

Eller skal man bare la fortid være fortid?Noe av fortiden skal man vel ta med seg, og x-kjærester er også en del av fortiden.

Har gått å tenkt en stund på dette nå, så ønsker å få andres synspunkter på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har én av mine X'er på Facebook.

Vi har et godt forhold idag, så for meg er det ikke noe problem. :-)

Når det er sagt, så er det etpar X'er jeg IKKE vil ha på vennelista mi på Facebook. ;-)

Mvh

Skrevet

Jeg har én av mine X'er på Facebook.

Vi har et godt forhold idag, så for meg er det ikke noe problem. :-)

Når det er sagt, så er det etpar X'er jeg IKKE vil ha på vennelista mi på Facebook. ;-)

Mvh

Hei..

Takk for svar.Kriteriet bør vel være at man er på talefot med hverandre ja.

Gjest han var ikke t å stole på
Skrevet

Jeg hadde en eks på facebook,

vi var begge innstilt på at det aldri ble noe mer med oss men vi var fortsatt "venner" dvs vi møttes ikke eller noe, men en hyggelig prat for å høre hvordan det gikk

ofte bare noen få ganger i mnd... vi brydde jo oss om at den andre hadde det bra, men ikke noe mer enn det.

Dessverre likte ikke samboeren til min x at jeg var på vennelista hans, så han måtte slette meg. Men jeg syns det var litt teit - for jeg var den han absolutt IKKE flørtet med, jeg visste at han drev og flørtet med de fleste av jentevennene, så hadde hun visst det hadde hun nok sagt han måtte fjerne de og :) jeg var faktisk den hun minst skulle frykte. Been there done that liksom, jeg var absolutt ikke interessert i ham...

hadde hun bare visst hvorfor det ble slutt er det ikke sikkert hun ville blitt sammen med han heller. Han var en rundbrenner og holdt på med mange bak min rygg!

På slutten av forholdet ble vi mer venner enn kjærester, så da jeg oppdaget hva han drev med var det over og ut - for alltid. Vi var fortsatt på talefot,

men aldri i verden om jeg ville være kjærester med ham igjen...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg vil la fortid være fortid.

Jeg vil ikke ha x'er på facebook. Jeg vil ikke at de feks skal skrive en melding med hentydning til ting som vi har gjort i lag.

En tidligere beundrer har nå gjentatte ganger forsøkt legge meg til facebook. Jeg vil ikke legge han til. Tror absolutt ikke han bryr seg om meg nå- men jeg vil ikke ha noe med han å gjøre.

Kanskje er det jeg som er rar? Men jeg foretrekker det slik, så da får jeg heller bare være rar.

Skrevet

Jeg hadde en eks på facebook,

vi var begge innstilt på at det aldri ble noe mer med oss men vi var fortsatt "venner" dvs vi møttes ikke eller noe, men en hyggelig prat for å høre hvordan det gikk

ofte bare noen få ganger i mnd... vi brydde jo oss om at den andre hadde det bra, men ikke noe mer enn det.

Dessverre likte ikke samboeren til min x at jeg var på vennelista hans, så han måtte slette meg. Men jeg syns det var litt teit - for jeg var den han absolutt IKKE flørtet med, jeg visste at han drev og flørtet med de fleste av jentevennene, så hadde hun visst det hadde hun nok sagt han måtte fjerne de og :) jeg var faktisk den hun minst skulle frykte. Been there done that liksom, jeg var absolutt ikke interessert i ham...

hadde hun bare visst hvorfor det ble slutt er det ikke sikkert hun ville blitt sammen med han heller. Han var en rundbrenner og holdt på med mange bak min rygg!

På slutten av forholdet ble vi mer venner enn kjærester, så da jeg oppdaget hva han drev med var det over og ut - for alltid. Vi var fortsatt på talefot,

men aldri i verden om jeg ville være kjærester med ham igjen...

Ja, desverre så finner man ofte ut i ettertid ting som ikke er så positive med den man har vært sammen med.

Takk for svar:-)

Skrevet

Jeg vil la fortid være fortid.

Jeg vil ikke ha x'er på facebook. Jeg vil ikke at de feks skal skrive en melding med hentydning til ting som vi har gjort i lag.

En tidligere beundrer har nå gjentatte ganger forsøkt legge meg til facebook. Jeg vil ikke legge han til. Tror absolutt ikke han bryr seg om meg nå- men jeg vil ikke ha noe med han å gjøre.

Kanskje er det jeg som er rar? Men jeg foretrekker det slik, så da får jeg heller bare være rar.

Med tanke på at det ikke sannsynligvis blir noe mer mellom en selv og en x-, så kan det være greit å la fortid være fortid ja.

Takk for svar.

Skrevet

Denne kast mentaliteten ovenfor folk man en gang har elsket, har jeg aldri skjønt meg på. Greit å ha lite kontakt i en del år, men folk som ikke kan være venner når evnt kjærlighetssorg o.l har gått over, kan jeg ikke begripe...

Jeg hater ingen av mine exer, kunne godt hatt alle som venner på facebook. Men mine foreldre som har vært skilt i 25 år, ikke kan snakke sammen engang.

AneM1365380603
Skrevet

Hvis en av partene ikke har lagt bak seg kjærestegreiene som var er det nok best å la være.

Jeg har både ekser og tidligere flørter på fb. De er kun venner i dag, og har sikkert høvlet over endel etter meg, sånn uten at det plager meg. De er hyggelige bekjentskaper, og intet mer :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hvis en av partene ikke har lagt bak seg kjærestegreiene som var er det nok best å la være.

Jeg har både ekser og tidligere flørter på fb. De er kun venner i dag, og har sikkert høvlet over endel etter meg, sånn uten at det plager meg. De er hyggelige bekjentskaper, og intet mer :)

Hender det at de skriver noe på din vegg vedrørende noe som angikk dere da dere var par?

Gjest Elextra
Skrevet

Så lenge forhold er helt avsluttet og det ikke er noen såre følelser i ettertid ville jeg ikke hatt vanskeligheter med å ha ekser på FB.

Nå måtte jeg sannelig tenke over om jeg selv hadde noen ekser på vennelista, men det tror jeg faktisk ikke :-): Men det beror mer på tilfeldigheter, samt at jeg så mange "venner" der som mange andre.

Gjest Elextra
Skrevet

Så lenge forhold er helt avsluttet og det ikke er noen såre følelser i ettertid ville jeg ikke hatt vanskeligheter med å ha ekser på FB.

Nå måtte jeg sannelig tenke over om jeg selv hadde noen ekser på vennelista, men det tror jeg faktisk ikke :-): Men det beror mer på tilfeldigheter, samt at jeg så mange "venner" der som mange andre.

Falt ut et par ord i siste setning (store bokstaver her):

Men det beror mer på tilfeldigheter, samt at jeg IKKE HAR så mange "venner" der som mange andre

skulle det stå

AneM1365380603
Skrevet

Hender det at de skriver noe på din vegg vedrørende noe som angikk dere da dere var par?

Nei, det har aldri hendt. Jeg har et veldig avslappa forhold til eksene, og tror de også føler det slik. For oss alle har livene gått videre, og vi er ferdig med det som var.

Jeg ville uansett ikke likt mimremeldinger fra en eks på veggen. Det får de ta på mail, hehe.

Forresten la en eks svigermor meg til som venn en dag. Hyggelig det :) Sønnen hennes har jo hatt forhold etter meg, og også fått unger.

Jeg har alltid avsluttet forhold veldig fredelig, så det er sikkert derfor jeg har et sånt avslappa forhold til det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...