Gjest Terapisøker Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har fått henvisning til en psykiater og fått høre at hun skifter kontor hver tredje måned. Hun har forøvrig drifttilskudd. Hva kan være grunnen til at hun ikke har eget kontor? Koster det for mye? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Jeg finner ingen annen rasjonell grunn enn at hun er relativt nyetablert og fortsatt ikke har funnet det hun søker. 0 Siter
Gjest terapisøker Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Jeg finner ingen annen rasjonell grunn enn at hun er relativt nyetablert og fortsatt ikke har funnet det hun søker. Hun har jobbet som psykiater i mange år, men det er vel først de siste årene hun har jobbet som privatpraktiserende. Hun har samme etternavn som et kjent psykiatrisk sykehus, hvis du skulle vite noenting om henne. 0 Siter
Carwing Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Jeg finner ingen annen rasjonell grunn enn at hun er relativt nyetablert og fortsatt ikke har funnet det hun søker. ...eller at hun driver på tre ulike steder innenfor et større område. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.