Gjest J31! Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Hadde tenkt å vente med spørsmålet. Men dog: Da jeg ble rådet av nhd til å logge av for godt - var en av grunnene at han mener jeg ikke har godt av å lese om samt svare på det som har med (p)sykdom å gjøre - basert på observasjon over tid? (De andre grunnene er oppklart) På forhånd takk for evt svar :-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Hva tror du selv? Vet ikke :-) Har tenkt mye på akkurat det etter at det ble klart for meg hva mange har prøvd å fortelle meg (inkl forståelse for andres frustrasjon). Jeg vet ikke om det inkl det nevnte spørsmålet mitt. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Hva tror du selv? Bare lurer på en ting.. Om du mente å fortelle meg at det er slik som jeg spør om (at jeg ikke har godt av å lese og svare)? Synes det er trist å tenke på at jeg har ødelagt så mye for meg selv fordi jeg har misforstått så mye som jeg har gjort. Det har iallfall aldri vært meningen å tråkke på andre om noen føler det slik. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Bare lurer på en ting.. Om du mente å fortelle meg at det er slik som jeg spør om (at jeg ikke har godt av å lese og svare)? Synes det er trist å tenke på at jeg har ødelagt så mye for meg selv fordi jeg har misforstått så mye som jeg har gjort. Det har iallfall aldri vært meningen å tråkke på andre om noen føler det slik. Glemte å si at jeg ikke forventer noe mer svar fra deg på dette og takk for at du brydde deg :-) Håper ellers det er bra med deg og dine :-) 0 Siter
frosken Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Bare lurer på en ting.. Om du mente å fortelle meg at det er slik som jeg spør om (at jeg ikke har godt av å lese og svare)? Synes det er trist å tenke på at jeg har ødelagt så mye for meg selv fordi jeg har misforstått så mye som jeg har gjort. Det har iallfall aldri vært meningen å tråkke på andre om noen føler det slik. Nå er du i ferd med å begynne å kverne på det samme igjen. Ikke gjør det! Moderer bruken din av dol og spar både deg selv og andre for ubehagelige repetisjoner. Godt nytt år:-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Nå er du i ferd med å begynne å kverne på det samme igjen. Ikke gjør det! Moderer bruken din av dol og spar både deg selv og andre for ubehagelige repetisjoner. Godt nytt år:-) Huff, jeg gjorde visst det.. Og jeg lovet meg selv at det ikke skulle skje! Takk (for at du gjorde meg obs på at det med fortid bør ligge, jeg ante ikke sammenhengen men gjør det nå), og godt nytt år :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.