Gjest bølger Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Jeg tror jeg er frisk når livet går på skinner, men ligger det en stein på skinnen eller jeg glir litt til siden, da velter lasset. Er nok ikke så frisk som jeg noen ganger tror, men nyter hver dag jeg får ha det bra. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Så bra :-) Tror det er en kjempefin innstilling å ha at en nyter hver dag en har det bra. Tror også det er viktig å huske på at en har slike gode dager når en ikke har det bra. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Så bra :-) Tror det er en kjempefin innstilling å ha at en nyter hver dag en har det bra. Tror også det er viktig å huske på at en har slike gode dager når en ikke har det bra. Tror også ''det er viktig å huske på at en har slike gode dager når en ikke har det bra.'' Det er nok vanskeligere det, men jeg skal prøve. Det er så vanskelig å se lyset når alt er svart. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Tror også ''det er viktig å huske på at en har slike gode dager når en ikke har det bra.'' Det er nok vanskeligere det, men jeg skal prøve. Det er så vanskelig å se lyset når alt er svart. Jeg mener å huske at du har mann og barn - barna var voksne, var det så? Men vet de hvordan du har det? Kan de være til hjelp for deg som "påminnere"?(mulig en teit idé, men det var det som "slo meg" da jeg leste det) 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Jeg mener å huske at du har mann og barn - barna var voksne, var det så? Men vet de hvordan du har det? Kan de være til hjelp for deg som "påminnere"?(mulig en teit idé, men det var det som "slo meg" da jeg leste det) Jeg prøver å skjule det for familien når jeg har dårlige dager. Vil ikke belaste de, så jeg må nok prøve å minne meg på de gode dagene selv. Håper jeg får mange av de nå. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Jeg prøver å skjule det for familien når jeg har dårlige dager. Vil ikke belaste de, så jeg må nok prøve å minne meg på de gode dagene selv. Håper jeg får mange av de nå. Det håper jeg også at du får, bølger.. Virkelig! :-) 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Det håper jeg også at du får, bølger.. Virkelig! :-) Jeg er nok litt mer urolig igjen i kveld. Har fått en del negative tanker som surrer i hodet så jeg får ikke sove nå. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er nok litt mer urolig igjen i kveld. Har fått en del negative tanker som surrer i hodet så jeg får ikke sove nå. Uff da, det var ikke noe gøy nei.. Er det noe spesielt du tenker på? (om du vil svare, selvsagt) 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Uff da, det var ikke noe gøy nei.. Er det noe spesielt du tenker på? (om du vil svare, selvsagt) Det blir endring fra uførestønad til arbeidsavklaringspenger og det takler jeg dårlig. Det nye systemet har vekket for mange vanskelige minner. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Det blir endring fra uførestønad til arbeidsavklaringspenger og det takler jeg dårlig. Det nye systemet har vekket for mange vanskelige minner. Ok. Jeg er ikke helt inne på hva som er forskjellen på de to? Blir det en uvisshet/utrygghet å forholde seg til, mener du? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Ok. Jeg er ikke helt inne på hva som er forskjellen på de to? Blir det en uvisshet/utrygghet å forholde seg til, mener du? Jeg vet ikke helt selv. Ønsker bare å være i fred. Slippe å forholde meg til Nav. Jeg har hatt bra saksbehandlere og fått mye hjelp fra de, men likevel er det vanskelig. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Jeg vet ikke helt selv. Ønsker bare å være i fred. Slippe å forholde meg til Nav. Jeg har hatt bra saksbehandlere og fått mye hjelp fra de, men likevel er det vanskelig. ''Ønsker bare å være i fred. Slippe å forholde meg til Nav.'' Skjønner deg veldig godt;) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Jeg vet ikke helt selv. Ønsker bare å være i fred. Slippe å forholde meg til Nav. Jeg har hatt bra saksbehandlere og fått mye hjelp fra de, men likevel er det vanskelig. Jeg forstår deg veldig godt, tror jeg.. Hvis jeg ikke er helt på bærtur nå.. Det blir noe ustabilt og slitsomt over å måtte forholde seg til Nav. Og så vil man vel også være uavhengig dem og klare seg selv. Men jeg tror vi kan hjelpe oss selv best ved å tenke på det positive ved det. Ikke se på begrensningene - men på det du faktisk får til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.