Gjest surtrynet Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Orker ingenting for tiden. Gruer meg til jobb i morgen, nesten hele juleferien har jeg sittet inne hjemme og alene. Orker ikke være sosial eller gjøre ting. Lagt hele dagen i sofaen og sett på tv. Grublet på om jeg skal selge huset og hvordan jeg skal holde ut med meg selv. Kanskje er jeg deprimert, men jeg går på antidepressiva 15 mg remeron. Men det hjelper ikke.... 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Har du snakket med legen din om en evt økning på Remeron eller å prøve annen AD? Ønsker deg god bedring :-) 0 Siter
Gjest surtrynet Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Har du snakket med legen din om en evt økning på Remeron eller å prøve annen AD? Ønsker deg god bedring :-) Tror ikke det hjelper... 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Tror ikke det hjelper... 15 mg Remeron er en ganske liten dose da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.