Gjest mks 24 Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 hei. jeg er en jente på 24år. har den siste tiden begynt å lure på om jeg er feil diagnostisert. jeg fikk i 09 diagnose på depresjon og angst men jeg føler at det er noe mer. min far fikk aldri diagnosen på adhd men familien i ettertid etter hans død har ikke vært i tvil om at det var adhd han hadde. jeg har også en halvbror og en biologisk bror med diagnosen adhd. jeg har problemer med søvn om natten og føler ofte at det er andre ting jeg må få gjort enn å sove. jeg sliter ofte med raseriutbrudd og det kan noen ganger "svartne" for meg. jeg har lavt selvbilde og føler ofte at jeg har en indre uro som er vanskelig å forklare. derfor lurer jeg på om jeg har adhd eller er det noe jeg bare innbiller meg siden flere i familien har det??? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Et avgjørende spørsmål er om du har vært slik siden førskolealder. 0 Siter
Gjest mks 24 Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har egentlig alltid hatt uro i kroppen og problemer med søvn har jeg hatt så lenge jeg kan huske tilbake. har hatt store problemer med å jobbe i grupper feks når jeg gikk på skole... problemer med å følge med hva andre sier og lytte godt nok. men det største problemet som alltid har vært der er sinnet og de store eksplosjonene som plutselig bare kommer uten noe forvarsel. det er vondt både for megselv og familien rundt når dette skjer for det er en vanskelig situasjon å håndtere både for meg og de rundt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.