Gjest Skjelver oftere nå Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Har lyst å gjøre noe men tror ikke jeg klarer,tenker på utdannelse/jobb. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre,som gjør dagene mine meningsfylte? Synd å si det,men føler at folk rundt meg tar meg forgitt. Føler at jeg gir og gir,gir ikke for å få noe tilbake,men kjenner at jeg begynner å bli sliten. 0 Siter
Gjest tips fra meg Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Kom deg ut i jobb, bare sunt å komme seg ut blandt folk, så får hodet noe annet å tenke på. 0 Siter
Gjest skjelver oftere nå Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Kom deg ut i jobb, bare sunt å komme seg ut blandt folk, så får hodet noe annet å tenke på. Hadde det bare vært så lett! Har virkelig jobbet med meg selv og det gav resultater,nå har det stoppet opp etter at det gikk noen skritt tilbake. 0 Siter
Maximia Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Jobb med å sette grenser for deg selv og si nei. Det er et veldig lettvindt råd som er vanskelig å få til, men tror det er viktig å få til. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Hadde det bare vært så lett! Har virkelig jobbet med meg selv og det gav resultater,nå har det stoppet opp etter at det gikk noen skritt tilbake. Du sier at det har stoppet opp etter noen skritt tilbake? Du sier også at du har jobbet med deg selv og opplevd fremgang? Jeg får en ganske sterk følelse av at du vil gå noen skritt fremover igjen, men at du må gi det tid. Har opplevd det selv noen ganger. Tror du at det kan være noe i det? 0 Siter
Gjest skjelver oftere nå Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Jobb med å sette grenser for deg selv og si nei. Det er et veldig lettvindt råd som er vanskelig å få til, men tror det er viktig å få til. Det har du rett i. Kommer ikke til å ta tlf nå når visse folk ringer. 0 Siter
Gjest skjelver oftere nå Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Du sier at det har stoppet opp etter noen skritt tilbake? Du sier også at du har jobbet med deg selv og opplevd fremgang? Jeg får en ganske sterk følelse av at du vil gå noen skritt fremover igjen, men at du må gi det tid. Har opplevd det selv noen ganger. Tror du at det kan være noe i det? Kan godt hende. Skal prøve å ta det helt med ro denne uker,for jeg orker ingenting...jaja må jo gjøre noe. Liker ikke at jeg legger meg ned så mye for tiden,hvis det forsetter får jeg søke hjelp. Men kan hende det retter seg hvis jeg gir det litt tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.