Gjest Dark dark dark dark Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 'Arbeidsledighet faller unge tungt for brystet. ' Det kan jeg skrive under på. Å være uten arbeid er det svært deprimerende! http://www.side2.no/helse/article2792217.ece 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Spredte selvmordstanker er så vanlige selv i normalbefolkningen, at det bryr jeg meg svært lite om. Det har nesten ingen prediktiv verdi i forhold til selvmord som heldigvis er enormt sjelden. 0 Siter
Elis31 Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Spredte selvmordstanker er så vanlige selv i normalbefolkningen, at det bryr jeg meg svært lite om. Det har nesten ingen prediktiv verdi i forhold til selvmord som heldigvis er enormt sjelden. Prediktiv? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Prediktiv? Predikere - forutsi. 0 Siter
serenity777 Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Predikere - forutsi. Har lest ett sted att 75% av alle mennesker har hatt selvmordstanker. Det er langt fra tanker til handling. Men er det dyp depresjon, eller alvorlig sinnslidelse tilstede, må man være på vakt. 0 Siter
Gjest blåhvit Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Spredte selvmordstanker er så vanlige selv i normalbefolkningen, at det bryr jeg meg svært lite om. Det har nesten ingen prediktiv verdi i forhold til selvmord som heldigvis er enormt sjelden. Fakta er at det er flere som dør av selvmord enn det er som dør i trafikken. Og 10% av alle som lider av en manisk depressiv lidelse dør, fordi de tar sitt eget liv. Dette er informasjon, som ikke blir offentliggjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.