Gjest khaosan Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Har bråsepponert 1 mg rivotril som jeg har stått på halvannet år daglig. Prøvde seponering av Flunipam på samme tid jeg begynte med rivotril, men mislyktes etter symptomene tok ble verre for hver dag. Utmattelse, Kvalme og Hodepine. Har gått ti dager uten rivotril og hodepinen kom etter kanskje fem dager og er forsatt like ille. Bruker fortsatt flunipam, hvis jeg gjennomfører seponering av Rivotril skal jeg seponere flunipam også. Hvor lang tid sitter abstinens symptomer etter man seponerer brått? Årsaken til at jeg vil slutte med sovemedisin/beroligende er at jeg føler nå at AD, lamictal og sederende tca (for søvn) virker godt, riktig dose og sammensetning. 0 Siter
Gjest mitt råd Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Ikke noen god ide å seponere disse stoffene samtidig. Hva er det som haster slik? Konsentrer deg om den ene først og få det vel og godt ut av systemet. Så tar du flunipam senere. Lar du være å bråseponere flunipam slipper du kanskje hodepine også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.