Gå til innhold

Seponeringshodepine rivotril

Anbefalte innlegg

Gjest khaosan
Skrevet

Har bråsepponert 1 mg rivotril som jeg har stått på halvannet år daglig. Prøvde seponering av Flunipam på samme tid jeg begynte med rivotril, men mislyktes etter symptomene tok ble verre for hver dag. Utmattelse, Kvalme og Hodepine.

Har gått ti dager uten rivotril og hodepinen kom etter kanskje fem dager og er forsatt like ille. Bruker fortsatt flunipam, hvis jeg gjennomfører seponering av Rivotril skal jeg seponere flunipam også. Hvor lang tid sitter abstinens symptomer etter man seponerer brått?

Årsaken til at jeg vil slutte med sovemedisin/beroligende er at jeg føler nå at AD, lamictal og sederende tca (for søvn) virker godt, riktig dose og sammensetning.

Videoannonse
Annonse
Gjest mitt råd
Skrevet

Ikke noen god ide å seponere disse stoffene samtidig. Hva er det som haster slik? Konsentrer deg om den ene først og få det vel og godt ut av systemet. Så tar du flunipam senere. Lar du være å bråseponere flunipam slipper du kanskje hodepine også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...