Gå til innhold

"Hjemmesnekra teori"-svare eller ikke svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting jeg lenge har lurt på, er om en bør la være å svare andre brukere her inne hvis en har en "hjemmesnekra teori" basert på nettopp det og ikke fakta?

Skaper det usikkerhet hos den som spør, eller er det ok å utveksle tanker?

Kan jo være greit å vite det for ordens skyld? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom man understreker at "dette er noe annet enn det ekspertisen sier, men det fungerte for meg" så bør det ikke være noe galt i det? Kanskje...?

Skrevet

Dersom man understreker at "dette er noe annet enn det ekspertisen sier, men det fungerte for meg" så bør det ikke være noe galt i det? Kanskje...?

Jeg for min del har tenkt det samme som deg, men er litt usikker på det.. :-)

Skrevet

Jeg for min del har tenkt det samme som deg, men er litt usikker på det.. :-)

Om det dreier seg om å kutte ut medisiner, endre medisinering eller ting som kan få svært alvorlige følger om man går bort fra det legen / psykiateren / psykologen har sagt bør man vel ikke si noe synes jeg. Men mer uskyldige råd bør være i orden?

Skrevet

Om det dreier seg om å kutte ut medisiner, endre medisinering eller ting som kan få svært alvorlige følger om man går bort fra det legen / psykiateren / psykologen har sagt bør man vel ikke si noe synes jeg. Men mer uskyldige råd bør være i orden?

Ja, jeg håper og tror vel egentlig det er ok. Men har vært litt usikker, og tenker noen ganger "kanskje jeg burde latt være å svare når jeg ikke vet det sikkert o.l.". Så det var veldig ok å dele de tankene nå så slipper jeg å tenke mer på det :-)

Skrevet

Jeg synes det er helt greit å utveksle erfaringer og opplevelser, uansett hva dette gjelder. Men en skal være forsiktig med å være bastant i at ens meninger og opplevelser er de eneste riktige.

Når det kommer til medisinering og behandling, synes jeg det skal være opp til legen og pasienten i fellesskap å bli enige om - ikke brukere på et forum.

Gjest engstelig for første møte med DPS
Skrevet

Tror du trygt kan dele din erfaring med andre brukere av dette forumet uten at det gjør noe. Jeg følte i hvertfall at jeg fikk gode råd av deg her om dagen =)

Skrevet

Tror du trygt kan dele din erfaring med andre brukere av dette forumet uten at det gjør noe. Jeg følte i hvertfall at jeg fikk gode råd av deg her om dagen =)

Tusen takk, det var en hyggelig tilbakemelding:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...