Gå til innhold

Imovane og avhengighet

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Jeg ble litt skremt over det Melba skrev. Nå bruker jeg imovane for å

fungere på jobb. Det er 3 dager i uken. Er det stor mulighet for at jeg

blir avhengig av imovanen hvis jeg bruker de slik over lang tid?

Videoannonse
Annonse
Gjest Romanov
Skrevet

Nei, ikke hvis du bare begrenser det til 3 kvelder i uka.

Skrevet

Nei, ikke hvis du bare begrenser det til 3 kvelder i uka.

Drømmer dere av Imovane?

Hvis jeg tar Imovane noen netter etter hverandre og deretter en tid uten så drømmer jeg flere netter etter hverandre.

Gjorde også det av Sarotex, mens jeg brukte den. Vet ikke hva jeg skal bruke for søvnen jeg.....

Kanskje spørre legen om Vallergan.

Skrevet

Drømmer dere av Imovane?

Hvis jeg tar Imovane noen netter etter hverandre og deretter en tid uten så drømmer jeg flere netter etter hverandre.

Gjorde også det av Sarotex, mens jeg brukte den. Vet ikke hva jeg skal bruke for søvnen jeg.....

Drømmer hver natt jeg,men da jeg tok trilafon drømte jeg ikke. Vallergan er supert å sove på,men blæra mi sovnet også,usj!

Skrevet

Drømmer hver natt jeg,men da jeg tok trilafon drømte jeg ikke. Vallergan er supert å sove på,men blæra mi sovnet også,usj!

Ville være flott om min blære sovna om natta:-), må opp minst en gang for å tisse.

Skrevet

Ville være flott om min blære sovna om natta:-), må opp minst en gang for å tisse.

Det må jeg også,hehe. Men den sovna..slik at den ble helt avslappet,og jeg tisset i senga :-(

Da foretrekker jeg do.

Skrevet

Det må jeg også,hehe. Men den sovna..slik at den ble helt avslappet,og jeg tisset i senga :-(

Da foretrekker jeg do.

Sånn ja, da er det nok bedre med en dotur eller to i løpet av natta vil jeg si:-)

Skrevet

Drømmer dere av Imovane?

Hvis jeg har brukt Imovane eller Stilnoct noen dager og så lar være, drømmer jeg noe helt sinnssykt. Ikke bare mareritt, men drømmene er så voldsomt intense at jeg sliter lenge etter at jeg har våknet med å overbevise meg selv om at det hele faktisk var en drøm.

Skrevet

Hvis jeg har brukt Imovane eller Stilnoct noen dager og så lar være, drømmer jeg noe helt sinnssykt. Ikke bare mareritt, men drømmene er så voldsomt intense at jeg sliter lenge etter at jeg har våknet med å overbevise meg selv om at det hele faktisk var en drøm.

Da reagerer vi likt. En halv Imovane dannog vann går greit, men med flere dager etter hverandre reagerer jeg akkurat som deg. Drømte hver natt av Sarotex da jeg prøvde disse for søvnen så dem sluttet jeg med. Slitsomt med den drømminga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...