Gjest takk for evt svar ;-) Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Er behandlingen for de to lidelsene den samme? Eller; Hvis man har begge lidelsene samtidig, f.eks unnvikende, vil behandlingsprammet være det samme da også eller må man igjennom to forskjellige program? 0 Siter
Gjest det ville jeg gjort Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Etter min mening kan en bli gående med for stort fokus i disse systemene på jakt etter diagnoser, med det formål å skulle få den skreddersydde behandlingen. Dette tar bort fokuset fra den virkelige behandlingen. Bruk energien på å få hjelp til behandling. Kompetansen er dessverre ikke så stor mange steder at det ville blitt den store forskjellen ved ytterligere diagnostisering. I ditt tilfelle vil enhver behandler sannsynligvis oppleve deg i grenseland mellom litt emosjonelt ustabil og også traumatisert og legge opp behandlingen deretter, så hvorfor bruke mer tid på den biten egentlig? Jeg ville ikke det om jeg var deg. Jeg ville heller satset alt på de rette behandlerene. 0 Siter
Gjest takk for evt svar;-) Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Etter min mening kan en bli gående med for stort fokus i disse systemene på jakt etter diagnoser, med det formål å skulle få den skreddersydde behandlingen. Dette tar bort fokuset fra den virkelige behandlingen. Bruk energien på å få hjelp til behandling. Kompetansen er dessverre ikke så stor mange steder at det ville blitt den store forskjellen ved ytterligere diagnostisering. I ditt tilfelle vil enhver behandler sannsynligvis oppleve deg i grenseland mellom litt emosjonelt ustabil og også traumatisert og legge opp behandlingen deretter, så hvorfor bruke mer tid på den biten egentlig? Jeg ville ikke det om jeg var deg. Jeg ville heller satset alt på de rette behandlerene. Jeg har jo lenge lett etter svar på hva som feiler meg. Det fikk jeg på Levanger. Men så dukket det opp nye uante ting, og jakten fortsatte. Jeg har overhode ikke fått opp øynene for det du nå forteller meg før. Jeg kan huske flere har prøvd, men jeg har vel ikke villet innse det.. Jeg får heller konsentrere meg om symptomene mine, dvs hva jeg sliter med, og sette opp en prioriteringsliste. Og så håpe på at det finnes en behandler som kan hjelpe meg. Det er det siste som bekymrer meg mest. Tusen takk for hjelpen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.