Gå til innhold

Varselsignal? NHD el. andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag var det full guffe på jobb igjen etter to ukers juleferie. Jobber på kontor og det har vært hektiske dager med intenst dataarbeid. I dag etter lunsjen ble jeg svimmel, full av hjertebank og all pratingen, latter, telefonringing boret seg liksom inni hodet mitt og jeg følte meg irritert over alt bråket. Så kommer jeg hjem og hører tydlig den samme telefonringingen i huset mitt. Slo ned lyden på tven og ringingen fortsatte. Ble forvirret men lyden forsvant etter noen minutter. I dag har jeg hatt fri, men hører glimt av lyder som ikke er der svakt i det fjerne som feks. hundeklynking, alarmer, latter....

Var psykotisk i oktober, men kom i form igjen etter en måned ca. Men blir litt redd for å bli sprø igjen. Bruker 200 mg serequel hver kveld.....

Videoannonse
Annonse
Gjest varsel
Skrevet

Jeg tror nok at jeg ville sett på det som et varselsignal. Sørg for søvn, regelmessighet og andre tiltak som du kan gjøre for å ikke å stresse det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...