rose23 Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Mandag var det full guffe på jobb igjen etter to ukers juleferie. Jobber på kontor og det har vært hektiske dager med intenst dataarbeid. I dag etter lunsjen ble jeg svimmel, full av hjertebank og all pratingen, latter, telefonringing boret seg liksom inni hodet mitt og jeg følte meg irritert over alt bråket. Så kommer jeg hjem og hører tydlig den samme telefonringingen i huset mitt. Slo ned lyden på tven og ringingen fortsatte. Ble forvirret men lyden forsvant etter noen minutter. I dag har jeg hatt fri, men hører glimt av lyder som ikke er der svakt i det fjerne som feks. hundeklynking, alarmer, latter.... Var psykotisk i oktober, men kom i form igjen etter en måned ca. Men blir litt redd for å bli sprø igjen. Bruker 200 mg serequel hver kveld..... 0 Siter
Gjest varsel Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Jeg tror nok at jeg ville sett på det som et varselsignal. Sørg for søvn, regelmessighet og andre tiltak som du kan gjøre for å ikke å stresse det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.