Gjest hypnotika Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Har en mistanke om at denne trilafoninjeksjonen ikke virker mere enn i ca 12 dager av gangen. Er ekstremt urolig i kroppen, greier ikke å sitte i ro, deppa, slapp og giddesløs. Egentlig ganske uutholdelig og de rundt meg synes jeg ikke "er meg selv." Kan dette komme av en slags abstinens tror du? Jeg prøvde å ta 4 mg trilafon tabletter som jeg har og ble nesten som "ny"? Har du eller noen andre opplevd det samme? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Nei, jeg har ikke sett dette. Men beskrivelsen din virker meget logisk. Hva med å måle serumkons like før neste sprøyte? 0 Siter
Gjest hypnotika Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Nei, jeg har ikke sett dette. Men beskrivelsen din virker meget logisk. Hva med å måle serumkons like før neste sprøyte? Skal måle serumkonsentrasjon før neste sprøyte. Problemet er at jeg holder ikke ut å vente. Jeg tar ektra trilafon i form av tabletter. Dette vil vel påvirke resultatet, antar jeg. Eller om jeg ikke tar tabletter dagen før målingen, kan resultatet da bli troverdig? Har kontaktet lege, men får aldri svar tilbake og jeg kan bare ikke være sånn som jeg er nå. Så jeg medisinerer meg selv med trilafon 2+2 inntil videre, dette hjelper litt. Hadde du blitt sur om en av dine pasienter gjorde dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.