Gå til innhold

Jeg hater meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest lillenn
Skrevet

Jeg trenger bare å få luftet dette...Jeg hater meg selv.jeg tror det ligger langt tilbake ifra, i meg..i det siste har jeg vært sammen med en som er svært syk. psykisk.jeg prøver så godt jeg kan, men jeg får det ikke til. Mye fordi jeg trenger hjelp selv. Jeg er bare24 år.men alikevell føles det som om jeg snat dør. jeg har ikke mye å leve for. Jeg har tatt aborter, fordi jeg ikke kan få barn enda, og ikke med han jeg er sammen med. og nå er jeg kanskje gravid igjen....med en annen...dere trenger ikke si det, fordi jeg veit det. dette fortjener han virkelig ikke, men det har allerede skjedd.. vet ikke om det er min måte å ødelegge meg mere på fordi jeg innerst inne hater meg sånn.. klarer ikke helt holde meg unna denne mannen, han er så snill mot meg..og han forstår, og er der for meg. han er sterk og jeg har så stor støtte i han.. men det er så feil. og jeg prøver å la han være. men jeg er låst fast. vær så snill, ikke skriv dritt til meg nå, fordi jeg har vært utro. det er ikke okay.og jeg vet det. men hva skal jeg gjøre. det er så mye j skulle sagt men kan ikke. jeg er for låst fast.. han er helt avhengig av meg, jeg gjør allt for han. men jeg føler ikke jeg er annet enn glad i han lengre. og det er så mye problemer rundt meg, fordi jeg hater meg. noen som har det slik? jeg er i ferd med å skyve meg selv ned i rennesteinen..og det er trist...og vondt..

Videoannonse
Annonse
Gjest Istapp
Skrevet

Kan du ikke få hjelp,kan ikke typen din få hjelp?

Dere takler ikke det her alene,det finnes hjelp.

Gjest lilenn
Skrevet

Kan du ikke få hjelp,kan ikke typen din få hjelp?

Dere takler ikke det her alene,det finnes hjelp.

han er schizofren...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...