Gjest bipolarinnen Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Er det noe jeg kan gjøre med sånt? Alt mulig irriterer meg. Jeg blir gal av å stå i en kø og får lyst til å dytte på alle sammen foran meg. Jeg blir dødsirritert på folk som jeg føler er trege foran meg i køen. Jeg hater ungeskrik. Jeg blir bare irritert på familien min og vennene mine. Og det er av grunner som for meg ikke er logiske. Kan dette være tegn på depresjon mon tro? Finnes det noe legemiddel som er bra mot nettopp irritasjon og sinne? Jeg hater å gå rundt å være irritert hele tiden. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Det spørs vel om dette er typisk for deg, eller om det er periodevis? 0 Siter
Gjest bipolarinnen Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Det spørs vel om dette er typisk for deg, eller om det er periodevis? Det har blitt mer og mer typisk for meg den siste tiden. Det er som en evig PMS. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Det har blitt mer og mer typisk for meg den siste tiden. Det er som en evig PMS. Det er ikke så lett å si hva det skyldes. Men jeg vet at irritasjon ikke er uvanlig ved depresjon. Håper at du får et mer nøyaktig svar fra andre som kan dette mer enn meg :-) 0 Siter
Gjest balansekunstneren Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Seroquel. Det går jeg på allerede, 300 mg 0 Siter
Gjest a ghost in the shell Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 har ei mor som alltid har vært hissig, hun ble bedre på lykkepille. 0 Siter
Gjest hdla<hk Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Har du noen andre symptomer, da? Irritasjon og aggresjon kan være aktuelle symptomer både ved depresjon og hypomani. 0 Siter
Gjest bipolarinnen Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Har du noen andre symptomer, da? Irritasjon og aggresjon kan være aktuelle symptomer både ved depresjon og hypomani. foruten å være irritert og sinna så føler jeg meg veldig likegyldig og trist. Klarer ikke å bestemme meg. Har masse tankespinn. Har vært igjennom en veldig tøff periode og vet ikke om jeg sliter pga det nå, eller om dette er en depresjon. 0 Siter
Gjest hdla<hk Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 foruten å være irritert og sinna så føler jeg meg veldig likegyldig og trist. Klarer ikke å bestemme meg. Har masse tankespinn. Har vært igjennom en veldig tøff periode og vet ikke om jeg sliter pga det nå, eller om dette er en depresjon. Jeg ville vært redd for at det var symptomer fra sykdommen. At du har en tøff periode kan være utløsende årsak, men ikke grunn til å la det gå ubehandlet eller i hvertfall uvurdert av behandler. Kanskje du bør kontakte behandler og justere/endre medisinering? Ambivalens og tankespinn kan kanskje bli bedre ved (mer?) antipsykotisk medisin. Ellers kan det hende du trenger (mer) behandling i forhold til depresjonen eller noe mer stemningsstabiliserende dersom du er redd det kan svinge andre vegen nå. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Irritasjon er så vidt meg bekjent et vanlig symptom ved depresjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.