Gå til innhold

NHD/om utenomjordiske saker

Gjest Du vil vel ikke svare...men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om du som psykiater tror på ufo,og at Universet rommer mer enn oss mennesker?

Og tror du vi har energi rundt kroppen,tror du på sinnets energi?

Det er mange teorier ute og går,ingen kan vel si hva som er rett. Og det er vel heller ikke rett å tro på noe,selv om man opplever det selv? Kan jo være hallusinasjoner. Men hvis mange oppegående folk har ufo opplevelser,hva blir det da definert som?

Har du lest bøker om bortførelser?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gulldama
Skrevet

Psykiatere/NHD aviser alt som ikke står i læreboken som vas og tull.

Skrevet

Det å tro det er liv andre steder i universet er noe helt annet enn å tro på ufo o.l.

Skrevet

Det å tro det er liv andre steder i universet er noe helt annet enn å tro på ufo o.l.

Er det?

Hva tror du de kjører rundt i da,biler?

Skrevet

Psykiatere/NHD aviser alt som ikke står i læreboken som vas og tull.

Gjør vel det...inntil de opplever slike ting selv. Ikke her i Norge men i USA f.eks er det mer åpenhet rundt det,til og med vitenskapsmenn tror på sånt. Men mange av dem blir utstøtt,men forsetter på egenhånd,det er modig gjort. Einstein var ikke helt bak mål han heller...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Bare lurer på om du som psykiater tror på ufo,og at Universet rommer mer enn oss mennesker?

S: Jeg ser ikke bort fra at det finnes liv andre steder i verdensrommet. Jeg tenker dog ikke mye på det, da det ikke har noen som helst konsekvenser for oss.

S: Ikke energi rundt kroppen. Sinnets energi tror jeg på. Den gjenspeiler seg i hva vi får utrettet :-)

S: Ja. Jeg oppfatter det som bare tull.

Skrevet

S: Jeg ser ikke bort fra at det finnes liv andre steder i verdensrommet. Jeg tenker dog ikke mye på det, da det ikke har noen som helst konsekvenser for oss.

S: Ikke energi rundt kroppen. Sinnets energi tror jeg på. Den gjenspeiler seg i hva vi får utrettet :-)

Takk for svar iallefall.

Jeg tror det angår oss i høyeste grad...livet i Universet. Alt henger sammen,hva vi gjør..ødeleggelsene på jorden,angår sansynligvis dem. Jeg tror ikke de vil at vi skal være så destruktive på jorden.

Gjest jul med din glede
Skrevet

Problemet er at hvis alle tenker som deg så kommer ikke menneskeheten seg videre. Forskning bygger på å få nye ideer og finne ut av det som ikke har vært forståelig før. Det er altfor mange forskere som ikke tør bevege seg utenfor sirkelen. Money money money.

Gjest firepile
Skrevet

Takk for svar iallefall.

Jeg tror det angår oss i høyeste grad...livet i Universet. Alt henger sammen,hva vi gjør..ødeleggelsene på jorden,angår sansynligvis dem. Jeg tror ikke de vil at vi skal være så destruktive på jorden.

''ødeleggelsene på jorden,angår sansynligvis dem.''

Hvorfor det?

Gjest firepile
Skrevet

Er det?

Eller noe tilsvarende.

Skrevet

Er det?

Du må være steike dum for å tro att romvesener, har kommet så langt i sin evulusjon att de kan reise tusen milliarder lysår for å studere mennesket.

Gjest Niccola
Skrevet

Er det?

Kanskje? Vi har ikke klart å komme oss særlig langt ut i verdensrommet, ikke sikkert de har klart det heller. :-)

Skrevet

''ødeleggelsene på jorden,angår sansynligvis dem.''

Hvorfor det?

Fordi alt i Universet henger sammen,vi er ikke adskilt. Forurensing f.eks det ødelegger ikke bare for menneskeheten.

Skrevet

Kanskje? Vi har ikke klart å komme oss særlig langt ut i verdensrommet, ikke sikkert de har klart det heller. :-)

Tror noen der ute har kommet lenger enn oss,og noen er lenger tilbake i "tid" enn oss. Vi har jo fly og vi har raketter,og i 2011 kan vi reise ut i verdensrommet med romskip.

Gjest balansekunstneren
Skrevet

Jeg så en film for en stund siden K-Pax heter den hvor en psykiater får en pasient som hevder at han er fra en annen planet. Han har så overbevisende vrangforestillinger at psykiateren begynner å bli nysgjerrig selv og lurer på om han virkelig er fra den planeten. Eller er det noe annet han skjuler?

Det er drama med humoristiske undertoner. Det er en av mine favorittfilmer. Du bør se den hvis du ikke allerede har gjort det.

Skrevet

Du må være steike dum for å tro att romvesener, har kommet så langt i sin evulusjon att de kan reise tusen milliarder lysår for å studere mennesket.

Dum?

Mange som er dumme da. Vil heller være dum, enn å påstå at jeg har svaret på alt. Påstår ikke at slik og slik er det,bare lufter noen tanker.

Gjest Niccola
Skrevet

Tror noen der ute har kommet lenger enn oss,og noen er lenger tilbake i "tid" enn oss. Vi har jo fly og vi har raketter,og i 2011 kan vi reise ut i verdensrommet med romskip.

Jeg tror personlig ikke at evt. liv i verdensrommet ligner på den type liv vi har her på Jorda.

Tror absolutt det finnes noe, men at det er helt ulikt oss mennesker (og dyr) og har helt andre måter å fungere på, uten at jeg kan spesifisere.

Men jeg tror ikke du skal være så redd for at disse overvåker oss eller noe. På den annen side - en UFO-landing el.l her på Jorda vil vel være bortimot det eneste som kan samle oss mennesker på tevrs av kultur og religion, og få fokus på klimaproblemene.

Skrevet

Og jeg kan forestille meg at de kan mer enn bare det...men det blir nok for svevende..

Gjest firepile
Skrevet

Fordi alt i Universet henger sammen,vi er ikke adskilt. Forurensing f.eks det ødelegger ikke bare for menneskeheten.

''Forurensing f.eks det ødelegger ikke bare for menneskeheten.''

Forurensing på det lille sandkonert som jorden er har neppe betydning for resten av universet.

Skrevet

Jeg tror personlig ikke at evt. liv i verdensrommet ligner på den type liv vi har her på Jorda.

Tror absolutt det finnes noe, men at det er helt ulikt oss mennesker (og dyr) og har helt andre måter å fungere på, uten at jeg kan spesifisere.

Men jeg tror ikke du skal være så redd for at disse overvåker oss eller noe. På den annen side - en UFO-landing el.l her på Jorda vil vel være bortimot det eneste som kan samle oss mennesker på tevrs av kultur og religion, og få fokus på klimaproblemene.

''Men jeg tror ikke du skal være så redd for at disse overvåker oss eller noe.''

Har vært redd,men det går bedre nå. Har lest mange bøker om bortførelser,det kan gjøre folk redd. Men det er gode krefter der ute også,og hva med kornsirkler? De dukker ikke opp av seg selv. Tror det finnes onde krefter der og,om ikke onde har de iallafall ikke følelser...som oss. De liker jeg ikke. Neida..jeg har nok ikke alle svarene,det er det ingen som har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...