Gjest Du vil vel ikke svare...men... Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 ''Forurensing f.eks det ødelegger ikke bare for menneskeheten.'' Forurensing på det lille sandkonert som jorden er har neppe betydning for resten av universet. Det er ofte problemet på jorden,folk tror et lite sandkorn ikke betyr noe. Hva er et menneske hvis jorden er et sandkorn? Jorden betyr mye,jorden er en umistelig planet i universet. Vi må ta vare på jorden og hverandre,ikke være selvdestruktive,og tro at vi ikke betyr noe. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Det er ofte problemet på jorden,folk tror et lite sandkorn ikke betyr noe. Hva er et menneske hvis jorden er et sandkorn? Jorden betyr mye,jorden er en umistelig planet i universet. Vi må ta vare på jorden og hverandre,ikke være selvdestruktive,og tro at vi ikke betyr noe. ''Hva er et menneske hvis jorden er et sandkorn?'' Ingenting? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Det er ofte problemet på jorden,folk tror et lite sandkorn ikke betyr noe. Hva er et menneske hvis jorden er et sandkorn? Jorden betyr mye,jorden er en umistelig planet i universet. Vi må ta vare på jorden og hverandre,ikke være selvdestruktive,og tro at vi ikke betyr noe. ''Jorden betyr mye,jorden er en umistelig planet i universet'' Når det finnes "milliarder av galakser med milliarder av stjerner" er det naivt å tro at jorden betyr noe som helt som andre enn "oss". 0 Siter
Gjest Du vil vel ikke svare...men.. Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 ''Hva er et menneske hvis jorden er et sandkorn?'' Ingenting? Akkurat! Men et menneske er ikke ingenting...tror jeg. Hver og en har en plass i dette universet. Og når vi dør..ja hvor ender vi da? Vi blir ikke værenede på jorden.. Men tror jeg skal gi meg med det,men skulle ønske at flere kunne lese om slike ting. Bare for å vite hva det dreier seg om,om ikke ant. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 ''Men jeg tror ikke du skal være så redd for at disse overvåker oss eller noe.'' Har vært redd,men det går bedre nå. Har lest mange bøker om bortførelser,det kan gjøre folk redd. Men det er gode krefter der ute også,og hva med kornsirkler? De dukker ikke opp av seg selv. Tror det finnes onde krefter der og,om ikke onde har de iallafall ikke følelser...som oss. De liker jeg ikke. Neida..jeg har nok ikke alle svarene,det er det ingen som har. ''Hvor god hukommelse har disse dyrene egentlig?'' Nei, de blir laget av morroklumper fra denne planeten. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Akkurat! Men et menneske er ikke ingenting...tror jeg. Hver og en har en plass i dette universet. Og når vi dør..ja hvor ender vi da? Vi blir ikke værenede på jorden.. Men tror jeg skal gi meg med det,men skulle ønske at flere kunne lese om slike ting. Bare for å vite hva det dreier seg om,om ikke ant. ''ja hvor ender vi da?'' Vi blir nok dessverre bare borte. 0 Siter
Gjest Du vil vel ikke svare...men.. Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 ''Jorden betyr mye,jorden er en umistelig planet i universet'' Når det finnes "milliarder av galakser med milliarder av stjerner" er det naivt å tro at jorden betyr noe som helt som andre enn "oss". Har svar på det også,men tror jeg har skrevet nok som det er. Svarene blir nok bare "sprøere og sprøere" i manges øyne... 0 Siter
Gjest Du vil vel ikke svare...men... Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 ''ja hvor ender vi da?'' Vi blir nok dessverre bare borte. ''Vi blir nok dessverre bare borte.'' Delte meninger om det. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 ''Vi blir nok dessverre bare borte.'' Delte meninger om det. Jaja, den som lever får se. 0 Siter
Gjest Du vil vel ikke svare...men... Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Jaja, den som lever får se. ''Jaja, den som lever får se.'' Det får den som "dør" også. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 ''Jaja, den som lever får se.'' Det får den som "dør" også. Jord har dårlig syn :-) 0 Siter
Gjest Du vil vel ikke svare...men... Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Jord har dårlig syn :-) Men det har ikke sjelen...sinnets energi er uendelig :-) Vi møtes kanskje der en gang,da kan vi le av alt dette... 0 Siter
Gjest Mustal Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Men det har ikke sjelen...sinnets energi er uendelig :-) Vi møtes kanskje der en gang,da kan vi le av alt dette... Tror du? Og tror du sinnet og sjelen evt. er det samme? Ellers har vel forskere slått fast at det meste værende er materie og energi, vekselvis. Energien forlater vel kroppen når vi dør (later ikke til å være mye liv i en død for å si det slik), og om vi ender opp som mer eller mindre energirik kirkegårdsjord, havner i himmel/helvete eller blir reinkarnert til zebra eller ugress, er nok et spørsmål om hva man vil tro.. 0 Siter
Gjest Du vil vel ikke svare...men... Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Tror du? Og tror du sinnet og sjelen evt. er det samme? Ellers har vel forskere slått fast at det meste værende er materie og energi, vekselvis. Energien forlater vel kroppen når vi dør (later ikke til å være mye liv i en død for å si det slik), og om vi ender opp som mer eller mindre energirik kirkegårdsjord, havner i himmel/helvete eller blir reinkarnert til zebra eller ugress, er nok et spørsmål om hva man vil tro.. ''Og tror du sinnet og sjelen evt. er det samme?'' Ja! Og det andre har du rett i,det er snakk om tro. Man får det man tror på...til en viss grad. Men jeg tror ikke en menneskesjel,blir fornøyd med å være jord eller en blomst,men muligheten er vel der. Men tror NHD hadde blitt fort lei av å være jord,han tenker kanskje på "av jord er du kommet,til jord skal du bli". Det er sant,det gjelder kroppen. Når det gjelder sjelen er det slik "av lys er du kommet,lys har du alltid vært,og tilbake til lys skal du". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.