Gjest khaosan Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har den siste måneden begynt å skjære tenner om nattten og jeg våkner med veldig øm kjeve på den ene siden. Hva kan dette skyldes? BP2: efexor , lamictal, sarotex, flunipam 0 Siter
Gjest kinelle Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Dersom du er anspent kan du bite og gnisse tenner i løpet av natten, dette trenger ikke ha noe med medisinene å gjøre. Jeg har hatt samme problem og fikk en liten biteskinne hos tannlegen som jeg sover med. Biteskinnen er så liten at den bare er mellom de to forreste tennene oppe og nede. Jeg måtte betale for min, det er ganske mange år siden. Flere tusen - men verdt det, til tross for dårlig økonomi. Nå tror jeg man kan få dekket èn. Men mister du, eller ødelegger den må du selv betale neste. 0 Siter
Gjest AdneX Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Er det noen av medisinene dine som har dette i bivirkningslisten? Jeg vet at kjevespenning og tanngnissing er en ganske vanlig bivirkning ved noen SSRI-er 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.