Gå til innhold

Hva er den beste responsen?

Anbefalte innlegg

Gjest dropp  han ;)
Skrevet

Kan hende han bare er flåsete, men det virker som om det ligger så mye hat bak det. Det er sagt på en sånn bitende måte.

Så da stusser jeg på hva intensjonene egentlig er, om han vil såre, teste, dytte meg vekk eller hva det er. I neste øyeblikk er hatet erstattet med skam, sier han er en idiot, og så blir han kjærlig igjen.

Tror ikke han var sånn mot eksen, og de var sammen lenge. Hun er litt mer forfengelig enn meg, da.

Har ikke turt å si det med mobbingen. Tenker det bare får han til å bli enda mer skamfull uten at noe egentlig endrer seg neste gang han føler det negative han gjør.

''Har ikke turt å si det med mobbingen. Tenker det bare får han til å bli enda mer skamfull uten at noe egentlig endrer seg neste gang han føler det negative han gjør.''

Du må ikke ta på deg ansvaret for hans skam og manglende folkeskikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fatter ikke hva folk finner seg i i et forhold. Jeg leser mange innlegg her inne og fatter ikke at folk ikke har sprunget vekk for lenge siden.

Det hadde ikke spilt noen rolle for meg hvor mange gode sider denne mannen ellers hadde. Alvorlig talt. Det er jo bare helt tragisk.

Helt enig, forstår ikke at du ønsker å bruke tid på noe slikt. Tosker som det fortjener ikke det her. Høres ut som en svær tulling spør du meg.

Gjest majas mamma
Skrevet

Ny kjæreste??

Tror jeg hadde sagt: "Jeg kan slutte å drikke Imsdal, jeg kan slanke den "store ræva mi", jeg er så spesiell at du må kommentere det. Alt dette kan jeg gjøre noe med. DU derimot, er DUM, og det som kjent verre å få gjort noe med!

Og kjæreste med en idiot som ikke ser forskjell på meg og andre damer i mørket har jeg ingen interesse av å være sammen med!"

End of discussion , for meg iallefall

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...