Gjest J31! Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Det har noe med historien å gjøre. Vi trenger ikke uttdype det ytterligere. Jeg har ett spørsmål til deg eller andre: Jeg har problemer med å forstå sammenhenger noen ganger. Jeg har tenkt mye på dette, og hva det skyldes. Og jeg har flere alternativer som jeg kan utdype om det er ønskelig. Jeg har ofte tenkt at kanskje "rota" til mange av mine problemer er at jeg grubler/tenker for mye, og at jeg gjør ting mer komplisert enn de er? Jeg merker stor forskjell, for å si det sånn - de dager jeg er sliten i toppen og ikke. Livskvaliteten deretter. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har ett spørsmål til deg eller andre: Jeg har problemer med å forstå sammenhenger noen ganger. Jeg har tenkt mye på dette, og hva det skyldes. Og jeg har flere alternativer som jeg kan utdype om det er ønskelig. Jeg har ofte tenkt at kanskje "rota" til mange av mine problemer er at jeg grubler/tenker for mye, og at jeg gjør ting mer komplisert enn de er? Jeg merker stor forskjell, for å si det sånn - de dager jeg er sliten i toppen og ikke. Livskvaliteten deretter. Et tiltak kan kanskje være å unngå DOL de dagene du er sliten i toppen. 0 Siter
Gjest gullfuglen Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Et tiltak kan kanskje være å unngå DOL de dagene du er sliten i toppen. "Et tiltak kan kanskje være å unngå DOL de dagene du er sliten i toppen." Hvorfor det? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Et tiltak kan kanskje være å unngå DOL de dagene du er sliten i toppen. Måtte le litt av svaret ditt, det ble litt komisk :-) Men ja, når jeg tenker meg om, har jeg jo erfart at jeg er mye klarere i toppen når jeg kommer tilbake etter både utestengelser og pauser herfra. Så jeg skal teste ut det tiltaket. Hjelper det, kan jeg jo teste ut andre ting i RL etter hvert (men må ta en ting i gangen). Kanskje får jeg det mye bedre bare med det.. Hm. Ting tar tid, det er sikkert. Jeg er kjempeglad jeg luftet dette :-) 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 "Et tiltak kan kanskje være å unngå DOL de dagene du er sliten i toppen." Hvorfor det? Er ikke det ganske logisk? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Måtte le litt av svaret ditt, det ble litt komisk :-) Men ja, når jeg tenker meg om, har jeg jo erfart at jeg er mye klarere i toppen når jeg kommer tilbake etter både utestengelser og pauser herfra. Så jeg skal teste ut det tiltaket. Hjelper det, kan jeg jo teste ut andre ting i RL etter hvert (men må ta en ting i gangen). Kanskje får jeg det mye bedre bare med det.. Hm. Ting tar tid, det er sikkert. Jeg er kjempeglad jeg luftet dette :-) ''Men ja, når jeg tenker meg om, har jeg jo erfart at jeg er mye klarere i toppen når jeg kommer tilbake etter både utestengelser og pauser herfra.'' De dagene du har vært her nå har du gitt masse flotte og gjennomtenkte svar til andre dolere og jeg synes du virkelig har vist en ny og super side ved deg selv. ) *Klem* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Måtte le litt av svaret ditt, det ble litt komisk :-) Men ja, når jeg tenker meg om, har jeg jo erfart at jeg er mye klarere i toppen når jeg kommer tilbake etter både utestengelser og pauser herfra. Så jeg skal teste ut det tiltaket. Hjelper det, kan jeg jo teste ut andre ting i RL etter hvert (men må ta en ting i gangen). Kanskje får jeg det mye bedre bare med det.. Hm. Ting tar tid, det er sikkert. Jeg er kjempeglad jeg luftet dette :-) Sier det samme som Lillemus. Jeg har lagt merke til alle de kloke og positive svarene og innleggene du har hatt her etter nyttår :-) Fortsett med det! Vi trenger deg :-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Sier det samme som Lillemus. Jeg har lagt merke til alle de kloke og positive svarene og innleggene du har hatt her etter nyttår :-) Fortsett med det! Vi trenger deg :-) Tusen takk for hyggelig og rørende tilbakemelding, det satte jeg veldig stor pris på. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Tusen takk for hyggelig og rørende tilbakemelding, det satte jeg veldig stor pris på. :-) Jeg er enig med prust, Lillemus og Axcia:-) Fortsett å være på de andre forumene:-) :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Jeg er enig med prust, Lillemus og Axcia:-) Fortsett å være på de andre forumene:-) :-) Enig. :-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Jeg er enig med prust, Lillemus og Axcia:-) Fortsett å være på de andre forumene:-) :-) :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Tusen takk for hyggelig og rørende tilbakemelding, det satte jeg veldig stor pris på. :-) Jeg er også enig med de andre her. Har lagt merke til akkurat det samme :-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Jeg er også enig med de andre her. Har lagt merke til akkurat det samme :-) Takk, det var godt å høre :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Sier det samme som Lillemus. Jeg har lagt merke til alle de kloke og positive svarene og innleggene du har hatt her etter nyttår :-) Fortsett med det! Vi trenger deg :-) Enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.