Gå til innhold

penisen hans...

Anbefalte innlegg

british airways

Meg igjen.

Jeg trenger hjelp til en liten ting.

I helgen når jeg og kjæresten min hadde sex (med kondom) var alt i skjønneste orden, men når vi lå og koset etterpå trengte han penisen sin inn i meg uten kondom. ( ikke samleie)

Og etter han trakk den ut igjen svidde det noe veldig, inne i skjeden.

Hva kan det bety?

Når vi lå sammen senere med kondom igjen kjente jeg som før ingenting av det.

Så det må ha noe med den "nakne penisen" hans i skjeden min å gjøre.

Problemet mitt er at jeg har bestillt time hos legen min for å få resept på p-pillen nå i snar fremtid, og jeg vil gjerne like å vite at det ikke kommer til å svi slik hver gang i og med at vi skal slutte med kondomen.

Vi har gledet oss lenge til å få slutt på det kondom-klusset og gjøre det "helt naturlig"...men nå blir jeg litt usikker...vil ikke ha dette ubehaget hver gang vi har sex.

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34110-penisen-hans/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gedo1365380169

Det kom kanskje av at på kondomen er det glidemiddel.

Glidemiddel kan fås kjøpt på apotek og kondomeriet, og er kjempegreitt ¨å bruke mot svie slik som du beskriver.

Kremen smøres på penis før han trenger inn i deg, ta gjerne mye på første gang, og føl dere frem til mengde som passer for dere

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34110-penisen-hans/#findComment-131967
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...